Gå til innhold

Hvor tidlig merket dere bekkenløsning?


♥sebastian3003♥

Anbefalte innlegg

Jeg fikk bekkenløsning med første mann, og nå er jeg gravid igjen.. Er bare 4+2, men har vondt i korsryggen..

Ikke det litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det er tidlig, men noen får det med en gang. Jeg fikk det ikke før i uke 20 med førstemann, og denne gangen i uke 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er tidlig, men som sagt ikke umulig. Jeg fikk det i uke 15 sist og 4-5 dager før ikm nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det fra uke 11 første gang og fra uke 7 med nr 2. Det er tidlig ja, men fullt mulig dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det i uke 6. Og var 50% sykemeldt fra uke 9, og 100% sykemeldt fra uke 14..:( Ca.samme som med første mann. Men jeg går til fysioterapi..hvor jeg trener, akupunktur og trener i varmebasseng. I tillegg ligger jeg på varmeteppe under hviler på dagen og når jeg sover om natta. Det hjelper litt. Åsså er det jo viktig å lytte til kroppen. Og ikke bli for ivrig når kroppen har en god dag...(å det er vanskelig..for man vil jo så gjerne;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekkenløsning veldig tidlig i begge svangerskapene ca uke 6 med første og nå med andre merket jeg at jeg var gravid på grunn av bekkensmerter!(de kom før testen var positiv!) Så det blir et langt svangerskap denne gangen også :( Men nå er jeg sykemeldt fra studiene mine til og med,men småjobber litt med hovedoppgaven på bra dager :) Bekken smerter er ikke å tulle med,ta heller livet med ro og ikke stress for mye med å rekke rundt alt! (husarbeid,familiebesøk osv.) få deg en god behandler som er flink på bekkenløsning og kanskje begynne med litt bassengtrening ? Jeg tror jeg får lest mange bøker :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk bekkenløsning i uke 12 sist. nå merket jeg det allerede før jeg visste jeg var gravid. omtrent for en uke siden. er 5 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke at jeg får det skikkelig så alt for tidlig... Sover allerede dår lig om nettene..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

For meg var bekkenløsning/bekkenlåsning det første symptomet, før jeg visste at jeg var gravid! På siden min: http://marbellamamma...-bekkenlosning/ har jeg skrevet om hvordan kiropraktor kunne hjelpe og hvordan bekkenløsningen ble bedre. Håper det kan hjelpe deg - jeg var kjempedårlig og ble mye bedre! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...