Gå til innhold

Voksi urban vognpose - verdt den høye prisen?


Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke trenger pose før til høsten tenkte jeg å følge med utover våren for gode tilbud på vognpose. Ser at Barnas Hus nå har Voksi Urban posen på salg til 1499,-, full pris er vel 1990,-. Noen som har erfaringer med denne posen som kan si meg om den er verdt den noe høye prisen? Evt gi meg tips på alternativ som er rimeligere/ like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Posen er nok kjempevarm og god, men jeg er ikke så glad i glidelås på siden. Det er lettere å regulere temperaturen til barnet med glidelås på midten av posen feks når du går inn i butikker osv. Jeg er kjempefornøyd med Odenwalder og Ticket to heaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en lik denne, men med hvitt fòr inni (uten bamse).

 

http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=198_199&products_id=1454&zenid=e0313d3f5cb9123dd3104379f6834a23

 

Kostet 1499kr (tror jeg) på Barnevognsentralen i Bergen. Fikk den anbefalt framfor Voksi, da den er mye mykere og lettere å håndtere.

Min jente har sovet ute i den gjennom vinteren, og er alltid god og varm.

Jeg syntes selv at Voksi blir for stiv, og denne kan snøres sammen rundt hodet, slik at det blir lunt og godt.

 

Er ihvertfall kjempefornøyd med min!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har ajungilak vognpose...egentlig pulkpose. Den er kjempevarm, har brukt den 2 vintre nå, og er kjempefornøyd. Tror du kan få kjøpt dem på xxl for ca 5-600 kr. Den kan vaskes i maskin på 60 grader, og tørker fort. Jeg har arvet min, men så den aventert på xxl for ikke så lenge siden. Glidelås i sidene på denne, noe jeg ikke har sett på som et problem, men...jeg har ikke prøvd noe annet.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...de posene er vel egentlig smak og behag vil jeg tro...jeg har ull pose, voksi urban og voksi posen som du knyter...er fornøyd med alle tre, og urban varer jo lenge...frem til 6 år som sove pose..men skulle jeg personlig anbefalt en pose, ville jeg valgt den med knyting=) Men lykke til med kjøpet, det blir nok et godt valg uansett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er superfornøyde med vår voksi urban. Vi har også en voksi orginal og den er mye stivere og mer knotete å lukke en urbanposen synes vi. Urban er også lettere og tar mindre plass i vognbagen (et vennepar måtte bytte pose da voksi classic ble for trang i TFK hardbag mens voksi urban passet fint).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer hva MillaCamilla skirver over, den er super!

 

Har også jobbet mange år i barnehage så har prøvd ut litt forskjellige poser kan du si, og jeg var ikke i tvil om hvilken jeg selv skulle ha =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips jenter, skal bruke litt tid å kikke på poser etterhvert. Utvalget er jo så stort, så det er greit å få noen tips fra de med mer erfaring enn "grønne" meg! Har ikke noe imot å gi 1500,- for en pose, men da greit å vite at den er verdt det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er verdt prisen! Det følger også med "forlenger" slik at posen kan brukes som f.eks sovepose når barnet blir litt større. Vi var på tur for noen mnd siden, da brukte 2åringen den som sovepose! Genialt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...