Gå til innhold

Fredagstreff for mars/aprilmager 04.03.2011 Domkirkeplassen


AnneLinn

Anbefalte innlegg

Friday 4. March 2011 kl. 11:00 på Domkirkeplassen, Stavanger

Hei. Kjekt om noen av de spreke jentene fra mars/april gjengen har lyst å treffes på fredag. Vi samles på Domkirkeplassen og blir enige om en passe plass for lunch eller en kaffe. Vi sees:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Først og fremst, tusen takk for sms`en du sendte, Anne Linn! :-D

Nå er vi vel hjemme fra barselhotellet og er klar for å ta fatt på livet som småbarnsforeldre. Gleder oss!!!!

 

Jeg blir ikke med på fredag, vi skal bare kose oss hjemme. Ha et fint treff dere andre, så snakkes vi en annen dag. :-D

 

Klem fra en super stolt mamma :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Monica!!! :):) Gleder meg til å se og høre hvordan det står til med dere! :) Kose dere masse og nyt tiden sammen som familie! :)

 

Jeg er med på en kaffe på fredag, ses da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye igjen Monica. Håper dere koser dere masse sammen der hjemme nå den første tiden. Vi gleder oss til å se dere begge litt senere:)

 

Fint at du tar turen i morgen Susanne. Gleder meg til det:)

 

Håper alle får en strålende fin torsdag. Så herlig at vårværet(trilleværet) ser ut til å være på plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om herlig trillevær, ja! :) Kunne ikke blit bedre! Får håpe det ikke blir så alt for lenge til AnneLinn og jeg også får prøvekjørt vognene våre ;)

 

blir kjekt med treff i morgen!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Først av alt; gratulerer sååå mye til Monica!! Jeg blir også med på treff i morgen! Det blir nok koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...