Gå til innhold

Kommer du på treff ?:)


Tenker på nr 4

Anbefalte innlegg

Satt opp et treff for oss i aust-agder som venter baby i år :)

Selv har jeg termin 8 mai, og venter en liten gutt :)

Har 1 gutt på 6 fra før, og ei jente på 4 år fra før :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så gøy med treff. Har lyst til å være med, skal prøve å få det til.

 

Har termin 3.mai, har en jente på 5 og en gutt på 3 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, det hadde vært morsomt. Skal prøve å få det til:-) Jeg har to jenter på 5 og 2. Har termin 4.juni:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig :)

Jeg har laget en * Lille Trille * gruppe på Facebook også:) Og der er vi 48 stk fra arendal omegn som venter små nå i 2011:) Fra nå til august/september.

Vi skal møtes noen stk i morra på Cafe' Bove' i Arendal kl 11.

 

Hvis dere vil bli med i trille gruppa, så send meg gjerne en privat mld :)

 

Gruppa er hemmelig, så det går ikke ann å søke den opp og bli med. Gjort det sånn, for det er ikke alle som har offentligjort graviditeten, også trenger ikke alle få vite hva vi skal o.l ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer iaf 5 stk fra * Lille Trille * gruppa på facebook også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

Jeg vil gjerne komme!! :) Og jeg har veldig lyst til å være med i "lille Trille" gruppa på facebook! Hvordan finner jeg gruppa? Venter ikke barn før i oktober. Har gutt på 5 og gutt på 1 år fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du kommer på treff:)

Jeg kan sende deg en privat mld her med mitt navn, så må du nesten søke opp meg på facebook:) Og legge meg til som venn. For det er en hemmelig gruppe, så man må bli lagt til av en som allerede er med:) Vi er oppe i 53 skt i gruppa nå, så det er kjempe morro :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg kunne tenkt meg å komme på treff 19. også med i lille trille på FB :o)

 

Har termin 2. mai :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da :)

Skal sende deg en privat mld her da, med mitt navn, så kan du søke meg opp på FB og legge deg til som venn:) Så legger jeg deg til i gruppa der:)

Ser jo ut som at vi blir en del nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Thea Malen:)

Jeg fikk ikke til å sende deg en privat mld.

 

Jeg heter Tina Norå, så bare søk meg opp på facebook :) Send en venneforespørsel, så legger jeg deg til i gruppa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

Jeg nevnte treffet for et par bekjente av meg og det ser ut som de også har lyst til å være med:-) Da blir vi ganske mange ser det ut som.

Kjempe stas:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, får ikke til å komme på treff til lørdag likevel, men vil gjerne bli med på senere treff!

 

Kos dere på lørdag dere som kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo synd da, men det kommer sikkert et treff igjen om ikke så lenge :) Du må gjerne bli med i * Lille Trille * gruppen på facebook, hvis du vil:) Men da må du sende meg en privat mld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. fikke ikke med meg dette treffe, men jeg har termin i okt. holdes hemmelig enda da det ikke er gått 12 uker enda. Jeg har en uke igjen så er jeg nådd den terskelen. :D bor i arendal/hisøy. noen av dere som holder til på babyverden også?

blir gjerne med på lille trille klubben også ,men tørr ikke enda før det er gått 12 uker og over. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 1o uker på vei så kanskje vi ender opp på føden sammen? Bor i Arendal ved Asdal skole. Har to barn fra før på 5 og 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...