Gå til innhold

skuffet over pappas holdning/innsats?


Hurrameirundt

Anbefalte innlegg

har jo alltid visst at pappan til nurket er en mannemann og ingen tøffel av en husmoraktig hjemmekjær mann. Men interessen for beibi har dabbet veldig av i løpet av disse 14 første dagene og sympati for mammas smerter og tanker og følelser i forbindelse med total omveltning av livet er fraværende. Når det nå planlegges 4 dagers heisatur med jobben i neste uke- og han så mye som vurderer å være med på dette..da er begeret fullt for en sliten førstegangs mamma. Vet jo at barn ofte fører til samlivsbrudd.. man blir bra djupt skuffa når prioriteringene til far er så egoistiske..flere som ikke nødvendigvis ser nye og fantastiske sider av sin partner oppi alt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du skriver imponerer ikke meg iallefall. Hor gammel er du/han??

Vært sammen lenge?? med første mann tar det gjerne litt tid før pappaer får "aktivert pappagenet" , du får gi ham litt tid. Skal ikke se bort i fra at han kanskje er litt sjalu på dere to, mor og barn har jo et mye nærere bånd helt naturlig, spesielt den førte tiden... lykke til!

 

Min kjære er på det området - heldigvis - utrolig snill. Han nekter eksempelvis å dra på kurs denne helgen ifm jobb, siden jeg er så nærme termin, termin i midten av mars, i tilfelle noe skjer før tiden... for min del kunne han gjerne ha dratt, men han velger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff hva skal man si da. Det er fedre som aldri blir skikkelig voksne og setter barna høyrere enn seg selv. Min svoger er vel av det så desisterte egoisten og du aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å filleriste karen. Ikke noke med at han tar ALT han kan overtid, men han er også en evrig jeger så i jaktsessongen ser han knapt ungene.

 

Min min skal ha ros for å ha vært suveren med nr1. Spesielt når noen så han, men for all del han avlastet meg ENOMRT!!!! Jeg slet også med fødelsdepresjon og hsn var veldig støttende.

 

Nå har vi fått nr 2 og lurer veldig på om noen bytta mann på sykehusetl i løpet av 8 uker han har tatt ungen. Jeg kolapas til slutt av søvnmangel. Skal love deg at tanken på skilsmisse ha vært oppe i huset her noen ganger ja. Jeg aner ikke hva som har skjedd etter at vi fkk n2, men hjelp til huset, nei takk, rydde ute (vi skal selge huset til våren) nei takk. Han har bunkret seg foran den jævla tv'en, som snart for slegge besøk.

 

Når skal de forstå at VI har fått bare og ikke du og jeg. Mannen min har attpå til være hjemme i 7 uker nå for å bli bedre kjent med babyen. Men han prakker han jo over på meg så fort sjansen byr se.

 

Sinna og frustrert mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...