Gå til innhold

Bim treff 03/03/11 kl 19.00 på jonas b i kr.sand :-)


Nr5påvei :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lagt det inn i kalenderen :-) og skal spre info per sms til de jeg kjenner her inne fra før.

Hilsen Mona, termin 15. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Må dessverre melde pass i kveld pga sykdom. Håper det blir nytt treff om ikke lenge for da kommer jeg sterkere tilbake. Kos dere;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre også melde pass i kveld, formen er så dårlig at jeg må holde senga :-( Kos dere masse:) Så håper vi snart på et nytt treff.

Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg ikke avgårde igår desverre. Mannen måtte plutselig reise bort pga jobb, så da måtte jeg være hjemme med junior. Får prøve å få det til neste gang da. Håper det var kjekt igår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, så kjedelig at det var så mange som ikke kunne komme da,.. Jeg kom heller ikke.. Var på vei, men min bestefar er nettop havnet på pleiehjem og fikk et skikkelig angst anfall. Så sånn ble den første kvelden min med barnevakt på to måneder.. Typisk min flaks.. Men skal vi ikke ta et treff på dagen jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del jobber 100% og bare dagtid, så jeg kan ikke på treff på dagen. Så håper det blir fler på kveldstid og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia,

synd mange av dere ikke kom på treffen den 3/3. Men, vi ble en god gjeng like vel, 7 stykker hvis jeg ikke husker feil :-)

Jeg har nå født en skjønn liten gutt, og er klar for nye treff, både på dagtid og kveldstid, for ikke å snakke om trilleturer. Kan ikke en av dere sette opp et nytt treff da, koselig med litt initiativ :-D

Hilsen M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...