Gå til innhold

Noen som har erfaring med toppshop.net ?


rongis87

Anbefalte innlegg

Har sett en nydelig brude kjole på toppshop og prisen var jo kjempe billig. Men er litt skeptisk siden det er så billig om kjolen er slik som den ser ut på bilde, og om siden er seriøs. Noen som har erfaringer med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring når det kommer til kjøp av klær, men jeg kjøpte tapet border der og et teppe. Teppet mottok jeg aldri, og tapet bordene datt ned fra veggen, dvs di var selvklebende, men limet var svært dårlig.

Jeg hadde nok ikke satset på å kjøpt brudekjolen min der, da det var mye problemer med å få tilbake penger for kjøpet:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke tatt sjangsen på å bestille fra en side som syr kjoler etter mål.

jeg var i startfasen med å lage en slik selv.

valgte å bestille ett par prøve kjoler.

fra ett par forskjellige steder.

veldig glad for at jeg gjore dette.

feil farger, feil detaljer, for lange, for store.

de som lager disse kjolene ser litt på bildet og lager sin egen versjon.

de blir aldri helt lik den som er på bildet.

 

de som selger slike kjoler bestiller de i nesten alle tilfeller fra en stor fabrikk i kina. og de gir max 1000kr for den dyreste av sine kjoler.

dette sier også litt om kvaliteten.

 

nå kjenner ikke jeg til siden deres men det er som regel det samme med alle disse.

 

ville ikke tørt å bestille en slik kjole.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Handlet to elektriske produkter fra toppshopp.net til 599,- tilsammen, står på siden deres at de har 7-14 dagers leveringstid. Da produktene ikke hadde dukket opp etter 5 uker måtte jeg sende inn en mail og etterlyse produktene jeg hadde betalt for. Fikk beskjed om at produktene var forsinket inn fra utlandet og kom snart. da produktene endelig kom noen uker senere, fungerte ingen av de to produktene,gikk ikke an å slå de på engang. Da jeg prøvde å kontakte toppshopp.net angående dette dagen etter jeg fikk produktene i posten, fikk jeg beskjed om at angrefristen gikk ut 14 dager etter jeg bestilte varen og at de ikke tok "brukte" varer i retur! Useriøse folk, i tillegg er de umulige å få tak i fordi de ikke har noe telefonnummer man kan få tak i de på derfor tar det lang tid å få svar på mail. Aldri bestill fra sider som ikke har telefon-kundeservice! De nekter å betale tilbake pengene mine. Fraråder sterkt å bestille varer fra denne siden. Burde vel skjønne at det er for godt til å være sant når produktene er så billige som de er og i tillegg ikke fungerer når de kommer. Forferdelig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Sitter å titter litt her på forumet å kom over denne tråden. Følte jeg måtte legge inn en kommentar. Virker som om et par av dere rett og slett har vært uheldige med deres opplevelse hos toppshop.net.

 

Jeg har handlet der nå totalt 3 ganger det siste året og er strålende fornøyd. Sist gang kjøpte jeg meg en kjole. Helt fantastisk. Lik som på bildet. fornuftig pris, og ganske så raskt levert.

 

Tidligere har min samboer kjøpt et neonskilt fra de. Etter kun et par dager røk pæren. Vi sendte e-post. Fikk svar etter et par dager og ny pære kom i posten :-) Service!

 

Nattlampe og wallstickers til lillemor har vi også kjøpt. Flotte produkter, orginale og av bra kvalitet.

 

Mortenhansen79, det du skriver synes jeg virker rart. Om det er feil på et produkt pleier de normalt å tilby omlevering eller utsende reservedeler. Sikker på at vi snakker om samme nettbutikk som vi liker så god og som vi har fått fantastsik service fra?

 

Uansett, så fortjener toppshop.net litt skryt oppi alle disse negative kommentarene. Det hender folk kan oppleve en butikk på forskjellige måte. Å da er det viktig at det kommer frem både positive og negative opplevelser.

 

Jeg vil i alle fall fortsette å handle hos de :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...