Gå til innhold

Bytte av sykehus?!


Drømmefanger<3

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det lar seg gjøre? Har fått fødeplass på Ahus, men har nå oppdaget at det er lite familievennlig.. Kun barnefar får lov til å komme på besøk, foruten eldre søsken som KUN kan komme i besøkstiden. Og jeg snakker her om barselhotellet også! Alt annet besøk - besteforeldre og resterende familie må man møte i kantinen. Noe som jeg føler ødelegger hele opplevelsen. Jeg lurer nå på mulighetene til å få byttet sykehus - og da helst ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Spørs veldig hvor langt du er på vei, for Ullevål og riksen er spesielt veldig populære og det anbefales og søke før uke 8-9 på begge for og få plass. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt Ullevål og spurt om hvordan det er med plass rundt din termin og hvordan du må søke. Riksen måtte jeg søke pr brev. Sendte inn dette med info om meg selv og hvorfor jeg ønsket plass der i uke 5. Fikk svar 1 uke etter at jeg hadde plass :-). Trengte ikke helsekortet engang, så er bare og søke, og får du plass, så ringer eller sender Mail/brev til Ahus om at du takker nei til plassen der. lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg fødte på A-hus 7 januar 2012 og er storfornøy. Kjempe ålreite jormødre og barnepleiere. Vi kom på barselshotellet 1 time etter fødsel der ble vi med en gang møtt av en hyggelig jordmor. Vi fikk lov til å ha besøk når vi ville på døgnet så lenge det ikke var til plage for de andre nyvordene familiene. så dagen etter min fødsel hadde vi besøk av onkler, tanter, besteforeldre, foreldre oldeforeldre og div venner. første kom kl 11.00 på morgen og siste besøk kom kl 21.00. så jeg skjønner ikke helt hvem du har hørt ifra at de er strenge på besøkstiden for det opplevde ikke vi. barnefar fikk sove der så mange netter han ville også mot 200 kr natten. Så all ros til A-hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...