Gå til innhold

Sommerbarn?


Dora81

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som venter sommerbarn som meg? Hadde vært moro å fått til treff for oss..:)For tiden bor jeg i Arendal, men jeg og mannen min er på flyttefot til kristiansand. Nå ønsker jeg å bli kjent med noen hyggelige damer som også er glad i kafeliv og etterhvert lange trilleturer. Jeg jobber fulltid, så for meg passer det greit å treffes på ettermiddagen/ kveldstid. Noen andre som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, jeg bor i Kristiansand og venter en liten en i juli. Det dukker nok opp flere treff her etterhvert, hvis ikke så skal jeg ta ansvar å sette opp et treff i begynnelsen av mars. Når flytter dere? Vet ikke hvorfor de har begrenset de siste treffene til å gjelde de som skal ha på våren, men jeg antar at det bare er å møte opp alikevel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så bra at enville være med! Vi blir helt sikkert flere etterhvert. Vi ser etter bolig nå, så det er usikkert når tid vi flytter. Men kjøreturen gjør meg ingenting. Mars er enflott tidå starte!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, vi har selv kjøpt hus akkurat nå og skal flytte om ikke lenge. Det er jo litt stress men mest av alt spennende. Det er jo mange flotte områder her i Kristiansand, men mange muligheter. Håper dere finner noe dere kan trives med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Vil bare si at dersom det settes opp treff så er alle hjertelig velkommen enten termin er i morgen eller i august :) Ingen skal føle at de ikke kan komme, snarere tvert i mot. Siste treffet jeg var på selv var vi tre stk som var /er dagsventende, 2 med spebarn og 2 som var midt i eller 2/3 på vei. Så alle er virkelig hjertelig velkommen slik at man har større sjans for å treffe noen man kan dele permisjonstiden med :)

 

Nå var ikke jeg på det siste treffet som var da jeg enda går her med en gigamage og føler det er tryggest å bare holde meg mest mulig hjemme tilfelle vannet skulle gå eller slike ting :P

 

Men jeg blir mer enn gjerne med på treff i mars, april osv dersom jeg har muligheten. Er selv innflytter til byen, men kjenner enda svært få her (har bodd her i 5 år :P )så jeg syns det er kjent å få muligheten til å bli kjent med noen andre som har små barn :)

 

Skal følge litt med videre om det blir satt opp nye treff, så håper jeg vi sees en gang. i mellomtiden må dere begge ha lykke til med flytting og huskjøp :)

 

Nancy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

For å presisere en gang til; alle er velkommen på treff !!! :-D Jo fler jo bedre spør du meg. Var på treff sammen med bl. a. Nancy sist, og vi hadde det kjempekoselig - alle som var der; både de med baby, de med gedigen mage og de med heller flate mager he he :-)

 

Selv er jeg kristiansander med datter på 4,5 og venter gutt i midten av mars. Har vært med på 3-4 treff, koselig å bli kjent med nye mennesker.

 

Vi planlegger ny treff i slutten av februar, venter vel litt på at Nancy og Marte (termin 5/2 og 8/2) skal melde at englene er ankommet verden tenker jeg - så er vel jeg neste med gedigen mage som har termin :-D

 

Lykke til med flytting og huskjøp, og velkommen til Palmestaden!

Hilsen Mona

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! =) Jeg bor i Søgne og venter barn i juni, har termin 8 juni. Jeg vil gjerne være med på sånn treff. Hadde vært koselig å prate med andre som også er gravide. Hilsen Christine =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor i Songdalen, venter nr 3 i aug. Er veldig intr i å treffe andre kr.sand damer med eller uten mage :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Jeg er oppvokst i Songdalen, men bor nå nærmere kr.sand sentrum.

Venter første tulle 4 mai :)

Vil gjerne være med å treffe andre i kr.sand som venter/har fått smått.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...