Gå til innhold

Hvor mye ca koster en 20 pakning røyk 1) på butikk og 2) på kiosk eller bensinstasjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Teit spm, men jeg skal hjelpe en venninne som akkurat har slutta og røyke til å skjønne at hun kommer til og spare masssse penger fremover.... Men hun har ikke oversikt over hva noe koster i det hele tatt.... Hehe.

 

Tusen takk hvis noen svarer! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sto en mann foran meg og kjøpte en pakke røyk til 83kr på Rimi, han sa det var utrolig dyrt. Ellers har jeg ikke peiling på røykpriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På butikken jeg jobber koster det 83 for "vanlige merker" og noe billigere for Paramount og disse merkene. Før nyttår kostet en vanlig 75 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm vanlig butikk er det vel 79,50 for en vanlig 20 pk. Så har du billig røykene til litt over 60.

 

På bensinstasjon/kiosk koster di ca 90 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svarene.... Da kommer hun til å spare ca 2500 i måneden,pluss at hun ALLTID har kjøpt med seg noe å drikke som iskaffe osv når hun skal røyke....og det er jo heller ikke billig. Vedder på at hun glatt sparer over 3000 i måneden nå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for en pris! Jeg gikk inn og var litt nysgjerrig på prisene, jeg har jo fått med meg at det har blitt dyrt de siste årene siden jeg selv sluttet. Tenk å bruke 3000 i mnd på noe så dumt? Hjelpe meg, bare prisen alene må jo være motivasjon nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...