Gå til innhold

Flere med termin mai-juni-juli? Ålesund/Sula


32årÅlesund

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg så akkurat tråden her inne, dumt at jeg ble for sein for treffet i dag, men håper at jeg kan få være med neste gang!

 

Jeg er 33 år, bor i indre bydel av Ålesund og venter mitt tredje barn i midten av juli. Hadde vært kjempekoselig å bli kjent med flere hjemmeværende før permisjonstida begynner. Er i full jobb nå, så det er kun på kveldstid jeg kan være med. Håper vi sees:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Frøken Fryd*77

Meld deg inn på vår facebookgruppe: gravid Ålesund og omegn 2011 :-)

Det var veldig koselig i går og vi gjentar suksessen neste uke. Var 14 gravide damer med flotte mager som kom og vi håper på like bra oppmøte neste uke. Det er allerede bestilt bord til neste uke!!!

Jeg kan dessverre ikke komme gr vinterferie men vi sees om to uker!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes kjekt ut:-) Jeg har heller ikke anledning til å komme i vinterferie-uka, men håper å kunne bli med uka etter dersom dere har ambisjoner om ukentlige treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på treffet i kveld, men har ikke blitt godkjent i gruppen på facebook ennå.. Er det plass til ei sommerjente til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så koslig å se at det er treff her igjen :)

Jeg er ei jente på 25 år som venter en liten gutt 24. Juli. Har fra før ei frøken på snart 17 mnd :) Har sendt forespørsel om å få være med i gruppa på face, er jeg som er Mona B V. Vil veldig gjerne være med på treff, alltid kjekt å møte noe folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...