Gå til innhold

badekar og smokk


arena

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Min nydelige sønn ble født 24.01, hurra! :-)

 

Noen som vet om jeg kan ligge i badekar? Jeg har ingen sår i underliv, ingen sting eller noe. Glemte å spørre på sykehus. + noen som vet når jeg kan begynne m smokk? Hørt 3 uker........han har så sugebehov!!!

 

Takker for kunnskap!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

smokk kan du starte med nu hvist han spiser og suger bra. det er jo flere som begynner med smokk på sykehuset andre dag hvis barnet tar pupp eller suger bra,

 

badekar er jeg usikker på..men jeg ville nu ha ventet til blødningene var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg har 2 barn fra før, og venter mitt tredje.

Jeg fikk beskjed om fra JM å ikke bade i det hele tatt før 6 uker etter fødsel. Pga at det er åpent opp, og innover, å da er d stor infeksjonsfare!! Så jeg råder deg å vente med det.

 

Smokk tror jeg mine begynte med etter 4-5 dager. Så lenge amminga, og melken har kommet bra i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med en liten gutt! ;o)

Jeg har oxo fått beskjed om å vente med å bade til blødningene er over i underlivet, pga infeksjonsfare. Så ville ha venta med badekarbading.

At han har veldig sugebehov kan være fordi han tar til seg lite næring av gangen. Derfor blir han fort sulten igjen ;o) Men så fort melka kommer ordentlig igang, så vil det gå lengre tid mellom hver ammestund ;o) Det er jaffal min erfaring. Da vi hadde litt trøbbel med amminga i starten, har jeg venta med å gi smokk til jenta vår. Men da jeg skulle prøve å gi ho den her om dagen, gren ho bare på nesa og brakk seg, hehe. Så tror sannelig ikke ho vil ha noen smokk, jeg. Ingen vits å tvinge ho heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...