Gå til innhold

er det noen her??


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er det den siste dagen i januar, og det har vært lite action her i januarklubben siste uka.

Så mitt spørsmål er, er det noen igjen her? eller har alle fått treffe nurkene sine?

Selv er jeg 6 dager over termin i dag, og venter fortsatt på at noe skal skje.. trodde noe var på gang i dag tidlig, men det har visst gått over. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei! Er 5 dager på overtid, prøvd alt av kjerringråd og er ganske så lei! :) For litt over en uke siden hadde jeg masse murringer og trodde stadig at noe var på gang..nå kjenner jeg ikke antydning på fødsel engang!!! *sukk ja* :) Trøster meg med at i hvertfall innen en uke er lille nurket ute, er vel 10 dager som er grensen for å settes i gang..

Eneste er jo at jordmor sier at man skal kjenne så så mye aktivitet i løpet av dagen, ..er jo så vanskelig å holde styr på når det er så trangt om plassen i magen..tror man fort kan bli litt hodetullete på slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja sett det var veldig så stille her.

Jeg hadde termin på Lørdag 29...å går her enda :-(

Veldig tung og lei, er satt opp på ul til Torsdag....å er tassen stor settes jeg igang.

Håper vi har dem her snarlig, nå ønsker jeg kroppen for meg selv snart!!

Lykke til jenter, da ble det februar barn på oss...vi sees i Februar klubben!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var til jordmor/KK idag, og da var visst vannet gått, så om ikke lillemor kommer iløpet av dagen, så får eg tablett/drypp imorgen for å få fortgang i fødselen, som allerede er i gang :-) Er 41 uker idag, og veldig klar for å få ut hybelboeren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, er her enda... hadde termin 29 januar, men jaggu må jeg visst flytte meg over til februarklubben! Så får alle vi på overtid bare krysse fingrene og håpe noe skjer snarest mulig!?! ;o) Har også hatt mange lurerunder som har stanset opp etter noen timer, og sitter også i kveld med sammentrekninger.. siste timene rundt 6-7 minutter mlm hver. Men regner med det stopper opp igjen denne gangen også, så nå tror jeg at jeg skal forsøke å få meg litt søvn.

 

Nattinatt alle dere som også venter! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...