Gå til innhold

Noen som har fått ny voksipose pga ødelagt glidelås UTEN kvittering?


Mooose

Anbefalte innlegg

Voksiposen min som jeg kjøpte for ett år siden er ødelagt. :( Men jeg har ikke kvittering. Vi skulle jo ha den posen til mini ble seks år jo.. Åhhhrr.. Er så lei meg, noen med erfaringer med Voksi Urban som bare blir ødelagt? Har ikke brukt den så lenge heller. :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du kjøpt posen?

Jeg vet at Barnas Hus hadde en 'åpen reklamasjons-avtale ' med HTS i fjor. De vil helst ha kvitteringen (men reklamasjon har stort sett gått greit allikevel i de fleste tilfeller). Jeg vil tro at Baby Shop og andre Voksi forhandlere har en tilsvarende avtale med HTS også.

Det er en kjent sak at 2009 modellen har en svakhet på glidelåsen, så reklamasjons-raten har vært ekstremt høy.

 

I ditt tilfelle ville jeg ha ringt til/sendt en mail til butikken du kjøpte posen fra (om du husker når posen ble kjøpt, kan man ofte finne igjen kvitteringen i kasselogg, iallefall om man har betalt med kort i og med at da har man korrekt sum og dato å søke etter) om man ikke kan spore kvitteringen vil ofte butikken hjelpe allikevel, så hør med dem!.

 

Jeg vil tro at du får bytte til en ny 2010 pose, eller får glidelåsen reparert/byttet (det er egentlig bare noe som må strammes til på de defekte glidelåsene), bare husk å ta med deg ALLE delene når du skal reklamere, dvs bunnen, begge lokkene og oppbevaringposen.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk byttet min over ett år etter at vi kjøpte den, hadde heller ingen kvittering. Butikken kjente til problemet med glidelåsen på Voksi Urban, så jeg fikk en ny pose. (Dette var i en ganske liten butikk i Drammen)

 

Håper det ordner seg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...