Gå til innhold

Gjøvik-jenter!


to engler + spire

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har lyst til å møtes en dag? Virker så stille her inne om dagen... Hadde vært koselig og blitt kjent med noen vår/sommermager her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) Jeg blir også gjerne med på treff! Riktignok ikke vår/sommer-mage, men er da gravid:) Har også noen venninner som er gravide som ikke er her inne som også gjerne blir med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, kanskje vi får til et treff snart da:-) Når passer det best for dere da, på dag- eller kveldstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også tenke meg å bli med på et treff en dag! Jobber på dagtid 4 av 5 ukedager. Som regel fri på onsdager, men til uka blir det fridag på fredag. På kveldstid passer det i utgangspunktet alle dager unntatt tirsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har veldig lyst, men jeg jobber enn så lenge fullt dagtid man-fre... Så er eneste kveld som passer for meg er kveldstid. Har forresten ei jente født i mars -09 og venter et nytt knøtt i juli -11 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å finne en kveld-ser ut som om det passer best for de fleste! :) Så sleng ut forslag! For meg er det akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi prøve på! Ser ut som det kan være en dag som passer for flere:-) Hvor vil dere møtes hen da? Kl. 20 er vel kanskje et passende tidspunkt for de som har barn fra før som skal legges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...