Gå til innhold

vet ikke hva jeg skal gjøre. fint om noen vil lese gjennom å si hva dere synes eller ville gjort


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjæresten min var i natt på fylla med en på jobben, å som han pleier å gjøre hver gang han er full så ringte han meg midt på natten. jeg vet han vanligvis gjør det så jeg slår av mobilen om natten. så da jeg våknet i dag tidlig så lå det jo en talemelding på mobilen min. hørte på den å han gråt å var lei seg å sint.

han sa: jeg elsker deg av hele mitt hjerte, hvordan kan du gjøre noe sånt mot meg, jeg ville aldri gjort noe sånt mot deg,. jævla hore, fitte. faen ass.

 

jeg skjønte ingenting å ringte å ringte å ringte sikkert 30 ganger å sendte han flere meld. han tok ikke telefonen å svarte ikke på meld. så etter to timer med fortvilelse over hva det kunne være å x antal forsøk på å få tak i han gjennom eksen hans å han han var med fra jobben, så tar han telefonen å svarer: hei vennen min.

jeg gråt å var helt utafor å spurte han hva jeg hadde gjort å han skjønte ingenting å sa: ingenting jeg sier på fylla er sant, jeg husker ingenting.

når han tok telefonen så var jeg på vei til han med buss for å prate med han å se om noe hadde skjedd siden han ikke svarte. han var drit fyllesyk, bare sov og kastet opp, sa unskyld ett par ganger å det var alt. ryddet opp litt hjemme hos han fant frem drikke og sånn så dro jeg etter noen timer. så sente han meld senere i kveld å sa unskyld for det han enn hadde sagt å at han ikke husket noe. fortalte hva han hadde sagt å da sa han bare at han ikke kunne skjønne hvorfor han hadde sagt det.

jeg vet ikke hva jeg skal si til han liksom.

 

hvordan ville dere reagert til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Første som slår meg er at dere er unge, eller tar jeg feil??

 

For det andre, jeg har vært i nesten samme situasjon selv.. jeg var naiv og trodde på ham, men det viste seg senere at han enda "holdt på" med eksen..

Nå sier ikke jeg at det er det som er tilfelle her, men jeg ville tatt det opp med ham skikkelig.. forlangt et skikkelig svar og spurt rett ut om han enda har noe med eksen..

Siden du tydeligvis har kontakt med eksen hans, så spør henne også..

 

Det viktigste i et forhold er tillit, finnes ikke det, er det ikke noe å ha på!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...