Gå til innhold

Hvor mange har hodet festet seg til?


kjersti83

Anbefalte innlegg

Er førstegangs og i uke 36. Termin 4 feb. Hodet til babyen har vært festet i 2 uker allerede. Andre som dette har skjedd til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hodet til førstemann festet seg da jeg var 34 fullgåtte:) fødte i uke 37, men skal jo ikke ha noe å si.. nå er jeg 34+5 og han ligger dypt, men ikke festet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er førstegangs selv og er 35+6 idag. JM mente hodet var festet da jeg var på kontroll på onsdag som var. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er førstegangs selv og er 35+6 idag. JM mente hodet var festet da jeg var på kontroll på onsdag som var. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til jordmor på fredag, håper hun sier at hodet har festet seg da.

Bekkenet har blitt mye bedre den siste 1 1/2 uka, så håper og tror at det er festa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt 2. barn, og hodet er ikke festet nå i uke 37.. Men det er visst ikke vanlig at hodet fester seg ved annengangsfødene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 2gangs og hodet er ikke festet. Tror ikke det kommer til å gjøre det heller før fødselen er i gang. Sist festet det seg tidlig. Har ikke noe å si i forhold til hvor nærstående fødsel er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til jordmor første uken i januar (var da 33+2) og da sa hun at hodet så godt som var festet, mer ser at hun har skrevet HKF på skjemaet, hvorav jeg forstår at H= Hode og F = festet, men jeg er usikker på hva Ken står for. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 9 februar, er nå i uke 38 og hodet har vært festet iallefall halvannen uke.

Var hos jordmor for halvannen uke siden og da var det godt festet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hodet knapt festet , låg gandske godt nede og var ikke lagt i fra det var festet :-) er 37+6 i dag ;-) Nå kan han godt komme <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...