Gå til innhold

Mistet omsorgen..


Kimberley*Silje og Sara*

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer.. Hva hadde dere gjort hadde barnevernet tatt omsorgen for deres barn?

 

Jeg hadde min datter alene i 2 og ett halvt år før barnevernet mente at jeg ikke var en god nok mor. Har bodd på mødrehjem hvor dem sa jeg måtte ha oppfølgning og fikk kun videoveiledning.. Så satte dem inn en sakkyndig som mente jeg ikke var ett år eldre enn 9 i hodet mitt.. Jeg har adhd, er nå 20 år og droppet ut av skolen på den tid for å være mer med datteren..

 

Jeg anker saken så langt jeg klarer, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette lenger.. De tok henne nå den 16 juli 2010, og jeg får se henne annenhver mnd.. Dette er alles mødre værste mareritt!!!

 

Utenom psykolog, har dere noen gode råd om hvordan jeg skal klare å takle denne situasjonen bedre? Eller kanskje dere har noen som har opplevd noe det samme som dere kanskje kan fortelle hva utfallet ble?

 

Tusen takk isåfall..

 

- Fortvilet mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere må bare spørre hvis dere lurer på noe, så skal jeg velge å se om jeg kan svare eller ikke også forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er vel ikke så mye jeg kunne gjort annet enn å jobbe for å få dem tilbake igjen, dessverre. Jeg hadde selvsagt blitt utrolig frustrert og fortvilet. Bare tanken på at noen andre skulle ta seg av MINE unger får meg til å grøsse. Jeg syns for øvrig det er hårreisende at man ikke får se ungen sin mer enn annehver måned. Dersom man skal få omsorgen for sitt barn igjen så vil det jo være fælt om barnet knapt har sett sin mor/sine foreldre. Burde da kunne opprettholde god kontakt mener jeg. Dersom det er alvorlig omsorgssvikt/mishandling så greit nok, men ellers så syns jeg det er sykt.

 

Har ikke så mye råd å komme med, annet enn å prøve å få vurdering fra annet helsepersonell enn de stiller opp med. Rett og slett prøve å bevise at man er skikket til å ta seg av ungen sin. Nå vet jo ikke jeg så veldig mye om grunnen til at de tok ungen fra deg så.

 

Ønsker deg bare masse lykke til og håper det ordner seg til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...