Gå til innhold

Nytt år, og de nye muligheten har allerede banke på


Reveenka

Anbefalte innlegg

I tilfelle det skulle dukke opp gamle kjente nick her inne, så må jeg bare få dele (på fb er det for tidlig i leken ennå, siden jeg ikke har bestemt meg ennå...):

Jeg har tilbudt en lederstilling på legevakta her hjemme som jeg har veldig lyst på - har jobbet på legevakt tidligere, og det er mange spennende oppgaver jeg får være med på. Telle på knappene... c",)

 

Skal på måte til uka for å diskutere detaljene og stillingsbeskrivelsen, blir spennende! Dessuten er jo ikke kortere reisevei, ingen ubekvemme vakter samt høpyere lønn å forakte det heller.

 

På minussiden står kanskje det at jeg kommer til å savne alle de gode kollegaene som jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år Reveenka:) Så utrolig spennende da! Gratulerer med tilbud og lykke til med avgjørelsen:) Tenker at nye utfordringer kommer når vi er klare for å ta dem imot og at det alltids er mulig å revurdere om det ikke skulle bli som forventet.

 

Gode kollegaer kan man få igjen, lover det:) Og høyere lønn, samt ingen ubekvemme vakter er jo gull da:)

 

Krysser armer og bein og ønsker deg tvi tvi:)

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig! Jeg takket ja til jobben tidligere i ettermiddag, og sa opp jobben jeg har like etterpå. Må jobbe ut februar, og slipper dermed ca en mnd av oppsigelsestiden min.

Tror det blir veldig spennende med ny jobb og påfyll av noe helt annet enn det jeg har drevet med i 15 år nå. Dessuten har jeg jobbet på legevakt i ca 9 år før jeg begynte på intensiv, så på en måte skal jo jo jobbe med kjente ting c",)

 

Men nye er nytt også, så det blir mange utfordringer Men jeg får mulgheten til å styre arbeidstiden min hekt selv, og det blir en kjempefordel iom at det er 1n full stilling jeg skal gå i. De siste årene har jeg jobbet mes 60%, så det blir uvant å jobbe hver dag c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...