Gå til innhold

"Hater" jobben min.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så sliten psykisk av jobben min. Klarer ikke legge den vekk noen gang.Stakkars mine barn (og mann). Blir gal av utilstrekkelighet. Barn som ikke oppfører seg som vi ønsker - det er en del av jobben - men når man ikke rekker over blir jeg frustrert. Hater å måtte innse at elevene mine er fysisk slemme med hverandre, uten at jeg har klart å forhindre det. Møter og organisering, syke medarbeidere. Huff, vil ha vondt i halsen jeg og... Irritert på meg selv fordi jeg ikke strekker til. Beste løsninga er vel å si opp, men dramatisk det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn deg en ny...

Rett og slett!

 

Jobben skal ikke ta så mye energi fra deg. Jeg var i en slik jobb, byttet for 3 kvart år siden og triiiives!

Hverdagen er noe helt annet og ALT forandret seg. :)

 

Tenk! Vi skal jobbe i + - 45 år, man må nesten jobbe i en jobb som ikke drar for mye energi av seg.

 

Man må tenke på hvordan resten av hverdagen og for den saks skyld livet skal være etter og med jobb. :)

 

Ikke la jobben ta over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg har svart akkurat dette før, men den brukte ti min på å oppdatere at jeg lagret og jeg ser ikke innleggene på denne tråden, men prøver på nytt...

 

Finn deg en ny...

Rett og slett!

 

Jobben skal ikke ta så mye energi fra deg. Jeg var i en slik jobb, byttet for 3 kvart år siden og triiiives!

Hverdagen er noe helt annet og ALT forandret seg. :)

 

Tenk! Vi skal jobbe i + - 45 år, man må nesten jobbe i en jobb som ikke drar for mye energi av seg.

 

Man må tenke på hvordan resten av hverdagen og for den saks skyld livet skal være etter og med jobb. :)

 

Ikke la jobben ta over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok så riktig så riktig, Føler jeg tviholder på jobben min pga feriene, men det er jo mange hverdager også. Leser på skravle at noen kjeder seg på jobb fordi det er lite å gjøre, jeg skjønner ikke at det er mulig (har nesten ikke tid til å gå på do om man må i løpet av dagen)! (Men full forståelse for at det kan være kjedelig også da).

 

Så fint at du valgte å bytte jobb og trives nå. Kan jeg spørre hva du jobber med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20:26 og 32.

 

 

 

Tja, det kan du vel...

 

 

Jeg jobber som spesialist innen ppc/pay per click/sponsede lenker/"adwords", for en av de største "søkemotorene" i Norge.

Var så "heldig" at jeg allerede hadde en fot innenfor som selger.

 

Jeg flyttet midt i en graviditet og ingen arbeidsgivere ville ha en tydelig gravid i jobb, så jeg tok en selgerjobb som holdt på å ta knekken på meg i 2 år.

 

Så søkte jeg meg videre til der jeg er nå og det var visst midt i blinken.

Jeg har alltid tatt ting fort, men at jeg skulle stige så i gradene så fort var en overraskelse.

Det hadde ingenting med min utdannelse å gjøre, men det var rett for meg.

 

Gjør det du trenger! Har du en utdannelse eller om så en god CV, så søk jobber DU ønsker ikke nødvendigvis det som utdannelsen/CV'en sier.

 

Tenk på deg og deres vel, ikke jobben. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...