Gå til innhold

Ledig dagmamma i Mo i Rana fom 17.01.2011


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal jobbe som registrert dagmamma fom 17. januar. Har selv en datter på 10 mnd. Er utdannet førskolelærer, og har jobbet 10 år i barnehage.Har fremdeles kapasitet til flere barn. Ta kontakt for mer informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei , har veldig lyst på dagmamma , og har tvillinger på 9 mnd , 10 mnd den 13 januar..

Å bor i Mo i rana .. men vet ikke når di kan ha dagmamma ? har ikke så veldig lyst å ha di i barnehage til og begynne med .. Vet du hvor mye "dagmammaer" tar for hvert barn evt. ?

mvh Anniken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også samme tanke.At hun ikke skal begynne i barnehage før til høsten.Derfor skal jeg jobbe som dagmamma fram til da.Jeg blir å ta kr 6000,- i mnd, og det dekker da bleier, utstyr til bleieskift og mat. (brødmåltider,varm lunsj og yoghurt) Men siden jeg er registrert dagmamma, så vil du få kontantstøtten. Og den er vel på ca 3000++ pr mnd, tror jeg. Jeg blir å ha åpningstid fra kl. 07.00 til 17.00 mandag - fredag.

Hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg holder til på Selfors Ca. fem minutter unna Prix- butikken..Ønsker selvfølgelig helst heltid, men det er ikke noe problem med halvplass el. Men da må man og regne med at tilvenninga kan ta noe lengre tid.

Hilsen Inger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...