Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Hihi, tusen takk Tussemor, men blei ikke noe denne gangen! Begynnte å blø i går, men gjør ikke noe faktisk! :) følte nok ikke heilt at jeg var klar ennå etter siste sa, så blei faktisk letta når jeg så blodet! Høres kanskje rart ut, men det gikk opp for meg at jeg ikke var klar ennå da jeg kjente hvor lettet jeg var da jeg så blodet! :)

 

Så i kveld skal jeg feire sammen med venner og har fått ei flott champagneflaske av min kjære som jeg skal sprette i kveld! Gleder meg masse til i kveld, men ikke til i morra! Hehehe! Så no skal jeg hoppe i dusjen og stelle og pynte meg og så blir det fin middag og påskefest og dans etterpå! Bedre lykke en annen gang! God påske klem til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så kjedelig Rime! Bra du tar det med godt mot, og kos deg masse i kveld :) Her får vindunken gjennomgå, hihi. Tussemor, vi må snart ta vin og ostepop kvelden nå :)

 

Kroppen min holder på å kødde igjen. Har vondt i leddene fra morran (ksn være at revmatismen min utvikler seg? Æææsj...), og jeg har spottet ekle svarte slingser siden tr som starta for 3 uker siden. Bra vi skal på utredningstime på onsdag :)

 

En god klem til dere alle! Hvordan går det med dere heldige graverte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter.

Kjenner godt den følelsen Rime, at det er greit at det er en mens mellom graviditetene..:-)

Gratulere med vel overstått og:-)

Huff Tigerlise, høres ikke godt ut med en kranglete kropp.

Her går alt så mye bedre..:-)

Kvalmen har nesten gitt seg og B12 sprøytene hjelper godt på formen.

Svimler enda, men har lært meg hvordan jeg skal reise meg og sånt...:-)

Gleder meg til å begynne på jobb igjen etter påske nå, siden formen er såpass mye bedre. Skal også begynne å trene igjen, det blir godt...men jeg venter litt med PT, siden jeg svimer av hvis jeg får for høy puls..:-D

Mandag skal vi ha siste festen til 3åringen og da kommer en tante (min søster) fra nord, det blir bra..:-) Eller han skal jo feire i bhg på tirsdag...så det blir jo en fest til..:-D

Hvordan er påsken til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Kjedelig Tigerlise at ikke alt er så greit, ikke greit når kroppen oppfører seg på annen måte enn hva man vil eller den blir sjuk!

 

Så kjekt at alt går bra Bomsa! Hvor langt er du på vei no? Håper virkelig det vil gå våres vei etterhvert også, gir meg litt håp når jeg ser at selv om andre sliter en stund så sitter den plutselig likevel! :) no er det jo bare litt over en uke til vi skal starte utredning og kjenner at det blir godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime og Tigerlise: Så spennende det blir for dere med denne utredningen!!!!!! Håper virkelig at dere får full klaff ganske så kjapt. Det fortjener dere begge to altså!!!!!!!!

 

Bomsa: Så herlig at ting begynner å gå seg til!!!! Du er vel over de magiske 12 ukene nå?

 

Tante Ku: Hvordan står det til med deg?

 

Jeg har hatt en lang og relativt god påske. Gubben har vært eksemplarisk dagen etter at han har fått sex :P i dag fikk jeg tom nyvasket bil :D Jeg venter i spenning på at tanta skal komme tilbake!!!! Finnes jo overhodet ikke utålmodig :P Har tatt en grav test og den var mindre positiv, så da er alt i sin skjønneste orden til at syklusen kan være i gang igjen snart :) Skal jo i utgangspunktet ha mensen i disse dager....sååååååå...

 

Håper dere har det riktig så bra alle sammen!!!!!

 

God varm nattaklem fra meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dytte oss litt opp...var så langt nede også rakk jeg ikke skrive så my da jeg var på jobb :P her er det lite nytt, annet enn at jeg har hatt noen gode dager og nyter det...har sluttet helt å blø, har dog litt smerter i nedre del av magen og vurderer stadig når jeg skal bestille legitime...har en avtale m dr at hvis jeg ikke ble gravid før mai skylle jeg bestille t inkludert gu også skulle han henvise meg til gyn...nå har jeg jo vært gravid innen fristen....er spent på om og når tanta kommer, slik at vi kan begynne med monitoren...Tiger

 

lise...når og hvor passer det med rødvin og ostepopp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å høre at du har gode dager Tussemor, men hvis du har smerter i nedre del av magen så ikke vent like lenge som meg før du får sjekket at det er tomt der inne! Det er ikke noe gøy når alt blir ball!

 

Her går sambo og jeg og tripper i spenning, forventninger og litt nærvøst på hva som vil skje på mandag! Men klart gleder oss også for å no få hjelp, håper det ikke er så mye som må gjøres men at det her kan gå enkelt for seg!

 

Så fint at det går bra med deg også Tante-ku, og så håper jeg at vi som ikke er rugere ennå snart også blir det så vi alle kan følge hverandre!

 

Klem til dere alle i vårsolen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror smertene er kroppen som jobber seg tilbake til normalen, også skal det sies at det har vært en del sengekos den siste tiden ;) jeg skal til legen i slutten av mai har jeg tenkt...men blir smertene unormalt ilke, så tar jeg turen ;) nå er det lørdags kos...gleder meg til å høre fra deg på mandag rime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye prøveperiode på oss denne måneden - jeg og mannen er vekselsvis borte fra dag 11 til dag 15 i syklus - og dermed mister jeg etter alle landemerker mulighet for prøving rundt EL. :(

 

Jaja - februar er jo også en fin måned for fødsler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig najaden, men kanskje mannen har supersvømmere som koser seg inni der i dagesvis mens de venter på egget? Krysser fingrene! (Men ikke beina, for her er det EL for alle mugger nå, hihi)

 

Tante-ku, så utrolig trist å høre om de som mistet begge babyene sine :( Hvor langt på vei var hun? Håper formen din kommer seg snart. Nærmer deg vel 2. tri du nå?

 

Tussemor, godt å høre at du har bedre dager! Liker ikke at du har vondt, men håper det ikke er noe alvorlig i hvert fall. Ikke vent for lenge hvis det ikke blir bedre...

 

Rime, hvordan gikk det i dag? Er så spent :)

 

Det gikk veldig fint på timen vår. Prøvene så fine ut (manglet svar på kromosomprøvene, men det var liten sjanse for at det er noe galt der ettersom vi har et friskt barn), og det var masse fine egg :D Skal prøve selv til over sommerferien, men kan kontakte dem i august dersom vi vil prøve ivf. Håper selvsagt vi klarer det selv, men greit å vite at det er hjelp å få. Fikk EL-stimulerende hormoner (femar) som jeg skal ta om det ikke klaffer denne mnd, og fikk også mast meg til progesteronstøtte om jeg blir gravid. Får jevnlig UL første trimester, enten hver eller annenhver uke alt ettersom jeg ønsker selv. Hun var veldig positiv, og snakket om NåR jeg blir gravid og ikke OM :) Nå har jeg som sagt EL, så blir spennende om et par uker. Har ikke testet siden desember, så har jo aldeles abstinenser, vettu ;)

 

Ha en feiende flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dokker! Herregud for en dag! :) så sinnsykt med hjelp at vi er overveldet, absolutt den flinkeste legen jeg har vært borti! Vel prøvene til samboer var godt over normalen, det blei han så klart glad for, hihi! Så kom hun til meg! Jeg blei i 1992 opperert for struma, altså høyt stoffskifte, hvor legen oppererte bort 3/4 av skjoldbrukskjertelen min, men jeg har aldri trenkt medisin! Hun sa til meg at normal verdi når man skal bli gravid skulle ligge på 2 med meg lå det på 8,8. For meg spesielt er dette veldig høyt, nettopp fordi jeg er opperert for struma og har bare en liten del av skjoldbrukskjertelen igjen! Dette forklarer også humøret mitt, at jeg har vært plaget med deprasjoner til tider det siste året, at jeg ikke har energi, at det er så vanskelig for oss å bli gravid og ikke minst hvorfor vi mister! Vi blei så utrolig lettet, for da vet vi hva det er. Så i morra starter jeg på levaxin, og når jeg blir gravid sa hun så skulle je ta lutinus vag, vet ikke hva det er, glemte å spørre, hehe, men det skulle jeg ta fra positiv test og heile 1 trimester! + jeg skulle kontakte dem med en gang, så de kunne følge meg opp med tanke på stoffskifte og ul! :) :) vi hadde lyst til å juble! :) Hun mente dette ville være nok for at vi skulle bli gravid og beholde det, men skulle vi mot all formodning ikke bli gravid før jul så startet vi ivf etter jul! De kan uansett ikke gjøre det på meg før jul pga stoffskiftet mitt må være lavt og normalt før de kan gjøre det! Men hun mente vi IKKE trenger ivf og at vi ville klare det selv!

Puh, blei masse dette men måtte bare fortelle dere det, for jeg er så lettet og glad! :) Denne mnd blir det ikke mye til prøving, for jeg drar til Ålesund onsdag og vet ikke heilt når el er, en gang denne uken tror jeg, men ikke sikker!

 

Supert å høre Tigerlise&Anton, du ser det ordner seg for dere også! :)

 

Trist najaden, men som Tigerlise sa, så kan det jo hende svømmerene er ekstra ivrige denne perioden :) får krysse fingrene!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk Rime!! Også regner jeg med at du sier fra når du er i Ålebyen...kaffe kanskje?? Så lenge d klaffer med vaktene min...hadde vært gøy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, Tussemor, bor du i Ålesund? Men du er fra nord-norge? Jeg drar til ålesund i morra! Kaffe kanskje ja, det hadde vært morro å treffes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Er det rom for en nykommer i denne tråden, tro? Skal straks i gang med prøvingen på nr 2 og er ikke helt klar for å henge med førstegangsfjortisene. Er jo blitt en gammel dame på snart 31 år! Har hengt på bim/dib siden første var i magen. Har hatt lav aktivitet her inne siden vi forlot 0-1 år, men nå i det siste har jeg vært helt hekta igjen. Tar det som et tegn for at jeg er klar. Mannen er om mulig enda mer babysjuk enn meg. ;)

Bruker foreløpig ingen andre hjelpemidler enn kalender, og forventer neste EL 10.-11. mai. Så er jo ikke heelt enda, men i all min naivitet har jeg store planer om at dette skal klaffe på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tøffe tøfflus!! Alltid rom for nye her inne!! Vi er en skikkeli bra gjeng, så bare hiv deg med...:)

 

Rime: bor i distriktet der, må kjøre litt, men d er vel noe en burde klare. Spørsmålet er hvor lenge du blir? jeg har jo selvfølgelig arb helg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TigerLise og Rime, så fantastiske nyheter for dere!!! :D :D .D Nå heier jeg myyye ;)

 

Najaden, ALT er mulig ;) vi hadde sex EN gang 3 dager før forventa el denne gangen. Så fikk jeg influensa og var helt sikker på at det ikke ble den mnd heller :)

Så nå går jeg å tror at vi får en jente, mens mannen min tror det blir gutt :P hihihi, spennende er det uansett!

 

Velkommen til Tøffe Tøflus :) Her er det flott å være! Vi blåser ut om det vi vil ;)

 

Jeg er nok langt unna 2. trim enda... (eller kanskje bare utålmodig?) er 8+2 i dag. Har enda ikke ringt og fått time til ul, tør liksom ikke. Men på den andre siden så har jeg symptomer i massevis, så det hersker egentlig ikke tvil om at det er noe her :P

 

De som mista begge babyene, jeg tror hun var etter uke 30, mn hadde kraftig svangerskapsforgiftning så de måtte sette igang fødselen.

Vi skal ikke bekymre oss for det, for vi skal ha flotte svangerskap og ikke noe skumle symptomer og tull... sant!? ;)

 

Jeg gliser enda av å lese innlegene til TigerLise og RIme :D Dette blir bra!

 

Ha en fantastisk uke dere alle! Klem fra meg :)

 

Ps:Krysser fingre for at det blir kafetreff på Rime og Tussemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt vil jeg si velkommen til Tøffe tøflus, her er det plass vet du, og vi er en super gjeng her som støtter hverandre i vanskelige perioder og gleder oss sammen med dem som har bra perioder, her er det lov å si hva man har på hjertet og få utblåsning for frustrasjoner!

 

Tanta-ku, så veldig fint at du har alle symtomene, da er sikkert alt bra. Glemte å si i forrige innlegg at jeg syntes det var utrolig trist med veninnen din, huff! Men alt skal gå bra med deg og de andre her inne som er gravid no. Det var nok med at vi andre mistet no etter nyttår og no sist Tussemor, fra no av skal alt gå bra! Det har jeg bestemt, hehehe! :)

 

Tussemor, jeg skal være i Ålesund til siste helgen i april, og jeg kan treffe deg på mandag eller tirsdag om det skulle passe for deg! Du må nå bare se når det kan gå for deg og så får jeg se om jeg er fri! Vi kan treffes på moa også, hvis det er lettere for deg! Hadde vært koselig da! :)

 

Ellers så blir det som sagt ikke noe klaff denne mnd med oss, har bare kunnet ha sex en gang siden fredag og det var i går, og jeg vet ikke når el er, siden syklusene mine ikke er regelmessige, men no vil jo det bli bra etterhvert når levaxinen begynner å virke, herregud som jeg gleder meg til å komme i gjenge igjen. :)

Begynner også nesten å lure på om tr er på vei til å dukke opp, har spottet litt de siste dagene, ikke mye barre pitte litt, og det har jeg ikke gjort før, hmmmm!? Var jo ferdig med forrige tr for en ukes tid siden, så skjønner ikke så mye, men kan jo være litt tull etter sa'en, for alt var bra på ul!

 

Klem i vårsolen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh Rime, detta må vi da kunne få til...skal høre litt med gubben her ang tirsdag...skal til tannlegen, men kunne kanskje kommet til moa etter den, ellers blir d ikke mulig før neste helg og da må jeg ha med meg 2 stk aktive tasser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil og være med på treff...:-( Kanskje litt langt å kjøre fra Oslo da...:-D

Ellers går alt som smurt.

Velkommen til tøffe Tøflus..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i bilen og kjør bomsa, hehehe! Så utrolig fint å høre at alt går bra med deg! :-)

 

Ja, tirsdag skal jeg til moa uansett, skal til frisøren kl 16, så hvis du er ferdig med tannlegebesøket før det så hadde det vært supert? Neste helg kan ikke jeg, skal til geiranger da på scrappehelg, fra fredag til søndag, og mandag 30 drar jeg til Tromsø igjen. Hvor her er det du bor? Hadde vært utrolig artig å treffes! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i molde traktene...har sinnsykt lyst, men fatter og begriper ikke hvordan jeg skal få det til :-( tenker litt onsdag før jobb også da...du har havnet oppi den travleste arb perioden min gitt....nå angrer jeg bittert på at jeg ikke avlyste tannlege timen :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!!!

Nå begynner jeg å kjenne litt på bekymringer...

Er sikkert ikke nødvendig, mn dog...

Har vært på korøvelse i kveld, er dønn sliten, og når jeg var på do for litt siden var det en tyyynn, tyyynn blodtråd i en "utflodtråd", skjønner dere hva jeg mener? Jeg har ganske mye utflod for tiden, og det er jo normalt, mn jeg får litt panikk når det er blodspor i...

Er det farlig? sikkert bare en slimhinne som er litt sår siden jeg er sliten??

æsj... Tror det blir telefon til jordmor i morgen tidlig. Nå vil jeg inn å se om alt er ok likevel!

 

Sov godt jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt legen eller noe ja, men det går sikkert bra skal du se! Skal krysse fingrene for deg, og håper det ikke er noe galt.

 

Tussemor: onsdag også kan jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...