Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅÅ neeeeiiiii!! SÅ trist,SÅgla :'(

 

Rime, hÅper du har fÅtt hjelp..

 

NÅ er jeg skutt. Har en fantastisk arbeidsplass, jeg har hatt tunge stunder og til og med grÅtt noen skvetter pÅ jobb. Og det er helt ok. Bedre Å være en plass hvor det er tillatt Å vise følelser og hvor jeg kan være fullt og helt meg selv :)

 

Er det noen av dere som er ekstra distrè for tiden???

Jeg blir litt redd meg selv :P

 

Ha ei fin helg! Vi skal i skogen Å felle trær ;)

 

Klem fre meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med at å'ene blir store opplever flere her inne. Er nok en svakhet i systemet til bim ;)

 

Da begynner jeg å komme til hektene igjen etter den nedslående beskjeden fra klinikken i går. Selv om jeg hadde mistanke var det vanskelig å fordøye likevel. Nå blir det ikke flere forsøk med ivf for våres del. Jeg orker ikke tanken på flere runder med de hormonene der.

 

I går ble det et par øl og jeg røyka med begge hendene noen timer. Endte opp med skikkelig migrene utpå kvelden, men i dag føles alt så meget bedre :)

 

Om vi legger prosjekt baby helt på hylla, tror jeg ikke. Det blir kanskje litt aktiv prøving på gamlemåten noen måneder. Det blir vel å finne frem monitoren igjen tenker jeg. Sorry Bomsa :( Om vi ikke lykkes etter hvert får jeg begynne å vente på barnebarn ;) Men, jeg føler meg for "ung" til å bli bestemor, og håper jo at de venter noe med å komme ;)

 

Nå tenker jeg det blir en liten pause fra prøvingen en liten måned om ikke annet. Kankje vi bestiller oss en fotballtur til England i april/mai. Kanskje den kan passe med EL ;) Over 1 år siden sist vi var på fotballtur, og det hadde vært deilig med en kjærestetur på vårparten :)

 

Ha riktig god helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ikke tenke på Sågla, finnes flere monitorer der ute..:-)

Vi skal til London i slutten av april.

Ikke fotballtur denne gang, men det gjør ikke meg noe..:-)

Deilig å ha en tur å se frem til..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter, sorry for at jeg ikke har vært her på mange dager!

 

Så gla' : kjempe trist å høre at det ikke gikk! :( men du skal se at plutselig sitter det en spire der! :)

 

Tante-ku: fint du har en bra arbeidsplass, og jeg håper du får lettere dager nå fremover!

 

Tigerlise&Anton: du trenger deg ikke på! Bare koselig at du kom inn her, men utrolig trist å høre at du også mistet! :( synes det var så mange av oss som mistet no! Dette gjorde meg trist! Håper bare at det dukker opp en ny en som vil sitte. Tusen takk for at du kom med gode ord og at du bryr deg. Ja, jeg håper også at en ny spire flytter inn snart! :)

 

Her har det vært en crazy uke! Etter utallige dager uten søvn og ingen hjelp å få fra sjukhuset, fikk jeg endelig kontakt med legekontoret, men legen min var sjuk, typisk min flaks! Vel, de ville at en annen lege der skulle ringe meg, det var greit sa jeg. Etter ca en time ringte de og sa at jeg bare kunne komme, vel det er jo ikke så lett siden jeg bor på en øy ute i havet og har en veeeeldig lang kjøretur til byen! Så dem sa jeg kunne komme dagen etter hvis jeg ikke følte meg bedre utover kvelden og natten. Dette var på torsdag tror jeg det var. Uansett, smertene ga seg og jeg fikk sove, og jeg sov leeeeeeeenge! Stod opp på fredag og følte ingen smerte og alt var bra trodde jeg, mot kvelden fikk jeg litt murringer igjen, + en sykisk smell og følte meg helt utslitt og bestemte meg for at dette orket jeg ikke igjen! Var skikkelig deppa, så jeg for opp på fjellet og hylte og brølte av sinne, frustrasjon, fortvilelse og frykt! Jeg skalv over heile kroppen og til slutt satt jeg bare å hulket! Når jeg kom ned igjen hadde jeg fått tilbake fighter viljen, og samboer så det! Han er smart, han bare smilte, hehe, jeg elsker den mannen! Man blir så utrolig utslitt av å gå å ha vondt og ikke få nok søvn, og det var nok det som gjorde at jeg fikk en liten "meltdown", hehe! Det hjalp i alle fall. Så det har vært en syk og slitsom uke, tror virkelig ikke det hadde vært så tungt hvis ikke alt blei som det blei etterhvert.

 

Til morningen no skal jeg uansett ringe legen min, regner med hun er tilbake no, og hun vil sikkert få meg på sjukhuset raskt, hadde ikke hun hatt sjuke barn og vært sjuk selv når alt det her skjedde med meg så hadde jeg sikkert vært på ul for lenge siden! Det går egentlig bra no men tror ikke alt er ok der nede, det stikker litt og har murringer og slimaktig blod, sorry detaljer, så gleder meg til å bli undersøkt slik at jeg kan få alt det her ut av værden!

 

No måååååå jeg gå å legge meg, har ikke fått sovet så gikk inn hit, men no må jeg! Klem jenter! :)

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime, er spent... vært i UL?

 

Dagen i dag starta bra og har forsåvidt vært ok, men hele ettermiddagen og kvelden har jeg blitt mer og mer gallsur :( Alt irriterer meg igjen, ingen gjør noe riktig, og jeg går å mostrer og smeller med kjeften i ett. Så får jeg selvfølgelig dårlig samvittighet, for jeg hører selv for en bitch jeg er, og da vil jeg bare skrike.

Hadde jeg ikke vært mørkeredd, og livredd for elg (noe vi har sinnsykt mye av her) så hadde nok jeg også sprunget en tur på fjellet å ropt lungene ut! ;)

Mulig at tanta er på tur... Jeg skal på kontroll neste onsdag, og gruer meg faktisk. Akkurat nå har jeg ikke lysst å prøve å bli gravid igjen, tror jeg kommer til å være sur å irritert i ventetiden, og det er så trasig for de to barna vi allerede har, og så klart for mannen min :( :( :( MEn det er jo ikke sikkert...? Slitsomt, mn det går sikkert over når kontrollen er over :P

 

Håper dere andre her hatt en fin dag, og at morgendagen byr på litt mindre surk fra meg ;)

 

Varme klemmer til dere som gidder å lese surkinga mi , hihihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he...ja, nå ble det stille etter stormen.

Her er det arbeidshelg og det medfører lite sosiale aktiviteter.

Er så lange vakter i helgene, men jeg skal ikke klage siden jeg bare jobber to av seks helger.

Trøtt som en strømpe blir jeg iallefall disse helgene..:-)

Holdt på å svime av på sist trening og en tur til legen kunne konstantere meget lavt blodtrykk....så når jeg er tjukk og feit så har jeg en helse som en okse, men når jeg tar av noen kilo så blir jeg dårlig?? Hva gir du meg..:-D

En liten telefon til mamma, og hun forteller meg at dette er et kjent fenomen i familien.

Ingenting å gjøre med det, får bare kjenne bedre etter og si ifra tidligere hvis jeg blir svimmel..:-)

Ellers er det lite som skjer...vet ikkje hvor jeg er i syklusen jeg...må nok ha litt bedre fokus nå..:-)

Er morsommere å følge med andre en meg selv..:-D

En dere andre da?

Hvor er dere i runden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mag igjen ang å følge med på dere andre ;)

Håper dere har hatt en flott morsdag :) Min var super!!!

 

Var på konsert i kveld sammen men mamma og lillesøsteren min, Hekla Stålstrenger, fantastisk bra! Lever lenge på den.

 

Nattnatt herfra. Nå blir det full fart med møter og kontroller kommende uke, maraton som jeg ser frem til er over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever i en liten boble. Vil helst bli gravid uten sex :-p har vært og er litt syk, så jeg har holdt meg lavt i terrenget ;-) skal til lege på tirsdag...gruer meg regelrett :-( får skrive mer seinere når jeg har pcn tilgjengelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...har hørt at det kan være vanskelig..:-)

Her har jeg vært på kurs i noen dager og veldig glad for å ha bestått eksamen i sikkerhetsledelse.

Meget tørt var det og vanskelig å følge med..:-D

Ellers er det dritkjedelig å trene, jeg vil helst bare sitte hjemme og kose meg og spise pølser....

Litt sliten for tiden, men det går nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime, hvordan går det med deg? Håper du har kommet deg over det verste og er klar for å starte på'an igjen :)

 

Vi bestemte oss egentlig for å avslutte hele greia etter at vi mistet nå sist. Har tross alt vært prøvere i 8 år og mistet 4 ganger (men må ikke glemme at vi har fått en perfekt liten ramp på denne tiden også). Men så kommer dette lille fighter-instinktet snikende igjen, da... Så lurer på om det ikke blir ett lite forsøk til ;) Prøver å finne ut om det er noe mer som kan gjøres for at det skal gå bra, og er det det så vil jeg ikke la det gå forbi uprøvd. Men om det ikke klaffer så skal vi klare oss igjennom det også. Vi er jo ikke barnløse, og vi er så himla takknemlige for det!

 

Koselig å lese om dere alle sammen, men blir liksom i en egen liten verden når man driver å tøyser med denne prøvinga :) Godt å høre om flere i tilnærmet samme situasjon. Håper å bli bedre kjent med dere etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til legen i dag...Resultat: pul på til mai forsøk å treff dag 13 - 17, hvis ikke resultat, kom tilbake så blir d gu og henvisning videre...blæh....akkurat som at vi ikke viste dette...hva tror han at vi har gjort siste 1,5 årene? Heldig for lege gubben at jeg liker han og har tillit til han :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he...Kan jo bare være uflaks.

Håpe det klaffer før dere må på utredning. Vi har vært å tatt blodprøver og må vente en stund på resultatene.

Slapper egentlig litt vel mye av mens vi venter..:-D

Men vi er til utredning for flere spontanaborter.

Her har vi hatt en stri tørn med mye sykdom, nå er det jeg som er søkkforkjølt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor, jeg har en venninne som sa til meg (mens vi prøvde) at 10 dager etter første dag i mens, var mulig eggløsning. (men at dette nok varierer fra person til person) Når vi tok utgangspkt i det klaffa det, selv om det ikke ble noe mer enn befrukta og fetsa...

 

Bomsa, så tungt med sykdom, kjedelige dager. Er hjemme med mine to i dag (og i går) og var hjemme selv pga rygghall 3 dager i forrige uke. Kejdelig, mn sånn er livet :P

H

ar vært til kontroll i dag, og alt så bra ut. Det var ingenting unormalt på "obduksjonen"(vet ikke hva det heter) heller, så det var bare å prøve igjen.

Har hatt delte følelser ang det i det siste, mn når jeg ser på de jeg har, og tenker fremtid med de to kontra en liten tass til, så kjenner jeg i hele meg at jeg ikke er ferdig med å få barn. Jeg Må ha en til... Gynekkologen min sa i dag at jeg er UNG ;P og at hennes mor fikk henne da hun var 43... hehehe,

er spent på fortsettelsen, for jeg har ikke lysst at hverdagen i ventetiden skal bli et helvette for familien min (og meg)... får vel bare ta det som det kommer, og heller konsentrere meg om hva som skjer med dere damer ;)

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante ku: er fullstendig klar over dette og i perioder har vi hatt sex fra første dag mensen er over og alt fra hver dag til annen hver dag uten klaff :-( men jeg velger å tro at dr god har god innflytelse på oss :-p skal se jeg er gravid allerede...HAHAHA...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da, mine kjære damer har jeg litt ork igjen til å sette meg foran pcen...dvs, jeg orket å hente (den gamle) pcn min (som jeg må ha konstant strømtilførsel på for at den skal vise noe som helst livsgnist, så mye for laptop...hahahaha :) ) fra "lekerommet" mitt til tv stua vår, hvor jeg fremeles ligger i dvale sammen med klenex og min kjære, kjære mr Otrivin...nå også saltvann med alovera for å ikke slite mr Otrivin helt ut...Paracet, Ibux og div halstabletter er heller ikke langt unna...sukk...ganske slitsomt og kjedelig dette her...men nå håper jeg å komme meg på jobb igjen i løpet av helga, slik at jeg kan komme meg ut på tur igjen uten å være utslitt bare av å kle på meg...Har faktisk fått blogget litt i dag (mest bilder da...hohohoh...men noen ord ble det også).

 

Februar har bortsett fra sykdom vært ganske travel, ganske heftig med jobben og 3 års dag til lillegull (les...kakebaking og alt for ikke å gjøre dette lett), nedtur i forbindelse med forrige tante krek besøk og det faktum at jeg er helt hinnsides beachy når pmsn inntreffer...stakkar gubbelure, han bruker faktisk nesten 14 dager på å hente seg inn etter ett par dager med meg under pms...å jeg tuller ikke en gang...Dere skulle bare sett han på morsdagen...han stresset så voldsomt for å gjøre dagen perfekt at lufta gikk totalt ut av han etterpå...hohohohoho...jeg klarte heldigvis å vise takknemlighet i etterkant (han lagde en helt sykt god middag).

 

Jeg nevnte at jeg hadde vært hos legen...så det repeterer jeg ikke, men jeg bare Må fortelle om en episode der. Jeg liker dr gubben ganske så bra, han er relativt ung og på samme alder som gubbelure vil jeg tro. Han virker til å vite hva han driver med og ser ut til å ha sans for litt humor. Jeg sa til han at jeg er litt redd for at gubbelure tok livet av svømmerne sine da han syklet birken for ett par år siden, fordi da han kom tilbake var tisseladden helt død...Jeg gjorde alt som sto i min makt for å få den i gang uten hell (herlig når man er skikkelig kåt i en bobil) Jeg så at dr gubben begynte å glise så jeg måtte fortelle at gubbelure hadde fått birken bilett i bursdagsgave, at han var dårlig trent, men ville gjennomføre...dr gubben begynte å stirre dypere og dypere i tastaturet mitt (vavnligvis er han god på øyekontakt) og da jeg tilslutt fortalte at min stakkas gubbelure ikke fikk fullføre, at han ble stoppet på toppen av rosin bakken brast det for dr gubben...hele ansiktet hans bare eksloderte i ett stort latterbrøl!!!!! Syntes dette var hysterisk morsomt....

 

Da jeg fikk tanta sist bestemte jeg meg for at nok for være nok, jeg overvant frykten/skammen for å gå til legen med problemet og bestemte meg for at nok er nok, så nå har jeg søkt på videreutdanning og startet moderat slanking (med moderat mener jeg at jeg jobber hardt med å holde meg unna snop, vin, brus osv og heller trykke inn god, sunn, normal mat), håper det tar seg opp når jeg har overskudd til å komme meg ut på tur igjen!!!!!

 

Nå har jeg vært egoistisk en stund, men det betyr ikke at jeg ikke tenker på dere!!!!!!!!!!

 

Så glad: Jeg lurer virkelig, virkelig, virkelig på hvordan det går med deg????

 

Rime: Hvordan går det med deg???? Jeg fasineres så voldsomt over stå på holdningen deres og din evne til å få ut frustrasjon!!!!!!!!!! Jeg skal innrømme at jeg savner mjelle plassen min nordpå som jeg brukte mye da jeg bodde hjemme!!!!!!!!! Det var så godt å være der når livet var kjipt!!!!!

 

Bomsa: Håper den forkjølelsen din stikker noe raskere enn min!!!! Fyrsj for noe dritt altså!!!!!

 

Tigerlise&Anton prøver igjen: Jeg bøyer meg i støvet for innlegget ditt...Jupp, en vel berettiget dårlig samvittighet...Vi har to små gull som vi er veldig glade i og jeg burde absolutt være mye, mye mere takknemlig!!!!!!!! Skal jobbe mer med det gitt...bare har den fordømte følelsen av at det ikke er komplett enda...:( Jeg håper dere finner en måte, slik at dere kan bli velsignet med flere deilige krabater!!!! Blir kjekt å bli kjent med deg også!!!!!!

 

Tante - Ku: Hvilken kontroll var du på og hvilken "obduksjon"? Uansett, knakende bra at alt var normalt!!!!! Du, jeg og du kan jo starte en sånn bitch klubb!!!!!!! Siden vi begge ikke er veldig hyggelig å ha med å gjøre til tider...hehehehe....jeg er i vertfall med...også kan vi møtes når det står på som værst,på ett hotell å drikke oss snydens, spise masse sjokolade, få frokost på sengen og synes synd på oss selv og hverandre????? Hva tror du? Vet du, i dag har jeg bestilt sånn sperm test greier til gubben som han skal få ta!!!!!! Han spurte meg faktisk om ikke jeg kunne ta en, også skal jeg kjøpe Zink og selen tbl å pakke inn i en fin gave til han, slik at han kan få fart på svømmerne sine i tilegg...hohohohoh...det skal bli meg ett liv!!!!!!!!

 

Nå er jeg litt usikker på om det er noen nye her, i så fall, unnskyld at jeg ikke husker det og velkommen hit!!!!!!!!

 

Tror dere har fått nok å lese på en stund!!!!!

 

Men steike kor deili d va å få tømt sæ ;)

 

Ha en strålende dag mine kjære damer!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt opp jeg...orket ikke å lete :-P I dag har jeg vondt i alt nedenfor traktor ringen min :-P med andre ord, lyske og symfyse område, hhar periodevis hatt så vondt for å gå at huff, men, men...jeg klarer meg. Fikk brev fra legen i dag også, å der var det utslag på blodprøvene (som forbentet), stoffskifteprøver i nedre grense...sukk...tror jeg skal krangle meg til behandling nå...har vært slik på og av i flere år nå :-( er kvalm og jævlig også...:-( så nå er det sikkert ikke alt for lenge til pms heksa dukker opp...håper jeg ikke er hjemme da, så gubbelure får seg en pause....Skal på jobb igjen i morgen, så nå stor gleder jeg meg til å sove lenge...hehehehe

 

Håper dere alle har ei god og fruktbar helg!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, det er leeeenge siden jeg har vært her, men har lagt sjuk, og når jeg endelig blei frisk for to dager siden fikk jeg spysjuken i dag, så no klarer jeg ikke sove fordi jeg spyr sånn, hahaha! Så da kom jeg på i mellom slagene at det var utrolig lenge siden jeg har vært her og at jeg likså godt kunne skrive no! Hihi!

 

Vel her i gården går det bra! De psykiske sårene er grodd, og jeg og samboer er blitt sterkere knyttet sammen enn noen gang, det høres kanskje litt klisjeaktig ut, men det er faktisk sant, vi er enda mer glad i hverandre no enn før, tøyser og tuller masse og har funnet at vi må kose oss selv om dette skjedde igjen for å klare å fortsette å prøve! Tro meg, jeg vet jeg kommer til å bli deppa hvis jeg får negative tester fremover, men det tar jeg når den dagen kommer. Alt som har skjedd no har i alle fall gjort meg sterkere kjenner jeg, og forholdet vårt er blitt sterkere. Sambo snakket til og med om at han ville vi skulle gifte oss når vi fikk råa etter at huset er bygd! :)

 

Var hos legen og ho henviste oss igjenn til sjukehuset for å starte utredning, sist rakk vi ikke noe fordi vi blei gravid, men ho sa vi bare skulle gå dit denne gangen selv om vi skulle bli gravid igjen slik at vi blei fulgt opp skikkelig. Hun henviste meg også til ul, men jeg orket ikke dra pga influensa. Blødningene stoppet ikke heilt, og på fredag dukket TR opp, og no på tirsdag skal jeg til gyn, og ul, så da skal jeg få meg sjekket. Tror nok alt er ute og sånn, men vil likevel sjekke det!

 

Så no gleder jeg meg til TR er over slik at det blir noe på meg igjen, hehehehehe! ;) og gleder meg også til å starte prøvingen igjen, håper det går fortere enn sist.

 

Har lest alle innslagene fra dere, men pga feber og trøtthet husker jeg ikke alt dere har skrevet, håper dere tilgir meg for ikke å kommentere til dere alle!

 

Tigerlise&anton: beundrer deg for instillingen. 8 år er lang tid, så skjønner deg godt, og som du sier, dere har en liten en som dere er takknemmelig for, men det er lov å ønske seg en til, så gå for det hvis du føler du orker det! Tror vi kvinner kan klare oss igjennom det meste uansett hva det gjelder, og vi er her for å støtte deg i hvert fall! Jeg håper dere får det til slik at du har to små under! :)

 

Tussemor5: huff da ikke greit dette, du får kreve behandlig så du slipper å ha det sånn! Du får finne en plass du kan få ut frustrasjon, hehe! Ja det er godt å kunne komme unna folk av og til for å være fri til å gjøre hva enn en vil! :)

 

Tante-ku: kan jeg spørre om hvor gamel du er, bare med tanke på det du skreiv! Er du 43? Hvis du føler at du ikke er ferdig med å få barn så er du sikkert ikke det, og du skal se det klaffer til slutt! :)

 

til slutt sier jeg bare god bedring til Bomsa! :)

 

Håper jeg ikke har skrevet noe feil eller noe no til dere, for jeg har skrevet mellom hver gang jeg har måttet spy, men no ser det ut som det gir seg litt, så no skal jeg krype inn i sengen og se om jeg får litt søvn! Turte ikke ligge der inne når spyingen pågikk, for sambo er fisker og skal opp kl 0300 om natten for å dra på havet, så er så redd for å vekke han!

 

Klemmer til dere alle og så håper jeg dere får en fin uke! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jenter, da har jeg vært til gyn og blitt undersøkt og fått innvendig ul! Det var som jeg egentlig mistenkte men ikke håpet på! Der var en god del rester, eller plasenta som hun sa! Og det var kommet en god del blodansamling og væskedannelse i livmoren, noe som førte til smertene jeg har! Hun syntes det var rart at jeg ikke hadde feber og var svak pga blod tapet, hehe, jeg flira litt og sa kroppen min tålte en støyt! Hihi! Hun var så snill og syntes så synd på meg for at alt var blitt så feil, og for at det blei så mye styr! Samtidig syntes hun det var så trist at jeg hadde mistet og sa jeg og sambo ikke måtte miste troen og håpet, for dette var så alt for vanlig, og så plutselig klaffet det! Vel så no venter jeg på å få innkallelse av sjukhuset til utskrapning, og i mellomtiden fikk jeg beskjed om å slappe av og spise smertestillende! No har sambo og jeg åpnet en flaske vin, og skal kose oss i kveld, det trenger vi! :)

 

Stod og så meg selv i speilet i dag tidlig, og fikk et lite sjokk. Jeg er jo 36, snart 37, men ingen tror jeg er eldre enn 26, jeg ser veldig ung ut samtidig som sambo er ti år yngre enn meg! Jeg eier ikke en rynke eller linje i ansiktet, før i dag! Stod å så meg i speilet og oppdaget at jeg hadde fått mørke linjer under øynene, og de vises godt, svigermor så dem også, plager meg ikke, men dette her har tydeligvis tatt litt hardere på meg enn hva jeg trodde! Men no har jeg jo ikke sovet godt siden 25 januar og har vel mer eller mindre hatt smerter siden da! Så det er vel ikke noe rart. De forsvinner vel, eller ikke! Hehe, hvis ikke så får de være med meg resten av livet som et merke på hva jeg har opplevd, :) Er det ikke sånn at det som ikke knekker en gjør en sterkere, eller noe sånt!? :)

 

Uansett, så går det bra med meg, sliten om dagene, men det går greit! Gleder meg til å få ut resten slik at jeg helt og fullstendig kan legge dette bak meg og begynne å tenke fremover! :) Håper dere andre har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre fra deg igjen Rime :)

Ikke rart at du har mørke ringer under øynene etter alt du har gått igjennom på kort tid :( Det går nok over skal du se ;)

 

Hvor lenge skal du vente på innkalling? Jeg fikk time til utskrapning 5 dager etter bekrefta ma. (Jeg fikk altså vite timen samme dagen) Det blir nok godt å "få det ut" så du slipper smerter og kan starte på nytt! (syns likevel de har latt deg gå alt for lenge på det viset!!)

 

Sågla, er du her???

 

 

Tussemor, jeg er gjærne med i en sånn bitch klubb :D Hotell m smågodt, film og mostring/ oppbacking høres supert ut ;)

Med obduksjon mente jeg etter utskrapningen. Den ble sendt inn (jeg visste ikke at det var rutine), og det var ikke noe tegn til genfeiler eller noe som trenger utredning eller behandling for vidre prøving.

 

Jeg klarer heller ikke å huske alt som dere skriver, og når jeg leter lengere opp(bytter side) forsvinner jo det jeg har skrevet, så jeg skal lese litt bedre neste gang og lage en huskeliste :P

 

Jeg fikk tanta igjen på søndag, dvs, i natt tok den helt av. Måtte hjem fra jobb å skifte klær å ta på nattbind, og etter 2 timer var det fult igjen. (har faktisk blødd igjennom klærne 3 ganger i dag), Har brukt 7 store bind så langt i dag, til vanlig bruker jeg 3 til 4 i døgnet, og regner med at når jeg nå går på badet er det fullt igjen. Er spent på hvordan natta blir..... må vel legge en søppelsekk i enga for å sikre meg mot ekle flekker :( Har snakka med lege, og skulle ringe tilbake etter 2 timer hvis formen ble verre eller blødningene ikke avtok. Legen ringte meg opp selv :P (det har jeg ikke opplevd før) Han skulle skrive ut resept på tabletter som skal påvirke koaguleringen av blodet sånn at det ikke blir så mye. Så i morgen tidlig, hvis ikke det har gitt seg, skal jeg hente dem.

Noen som har erfaring med det? Håper det gir seg snart, er slitsomt.

 

Hehe, han spurte om jeg var kvalm, trett, slite, hadde høg puls osv. Svaret var nei på alt. Helt til vi hadde lagt på... da kjente jeg jo så klart litt av alt han hadde spurt om. Men jeg sitter her lys levende og ler av meg selv. Skal straks finne veien til senga.

 

God natt! Ha ei flott uke alle sammen.

Klem fra meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blei jeg netopp oppringt av sjukhuset! Og hun jeg snakket med hadde ringt meg fordi hun hadde fått vite fra en annen der om meg! Ho sa: du trenger IKKE vente på noe innkallelse, du skal jo behandles som et akutt tilfelle, så ka har skjedd? Ho lurte videre på om det var vanskelig for meg å komme inn i dag med tanke på hvor jeg bor, det sa jeg var vanskelig, så ho sa jeg skulle komme i morra tidlig! Og da skal dem undersøke meg først, for det ville ho gjøre siden jeg hadde gått så lenge og med så sterke smerter, og så skulle de ta utskrapning! :) :)

 

Puh, gjett om jeg blei letta! Begynnte å gråte etter jeg la på telefonen og har tårer i øynene enda når jeg skriver til dokker, endelig skal e få utskrapning. Skal bli godt å kunne stå opp om morran uten smerter i magen, kanskje jeg kan få nattessøvnen tilbake også no. :) og så skal det bli godt å begynne med " blanke ark" så vi snart kan få en liten en, hehehe! Men gruer meg litt også, har ikke gjort det før, men veninnen min sa det gikk fort og smertefritt, men man er jo alltid litt nervøs før man skal gjøre sånne fremmede ting på sjukhus, jeg er i hvert fall det! :)

 

Tante- ku: like gamle, eller unge vi da! Hihi! :) jøss det var ikke småtteri med blod du skulle kvitte deg med! Sa legen at det var normalt at vi plutselig kunne begynne å blø så masse? Du får springe ned på butikken å kjøpe pampers å bruke om natten hvis det blir for ille! ;) Nei håper det gir seg så du slipper å gå å blø så masse! :)

 

Klem til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

 

Hopper inn i tråden deres jeg. Har ikke vært så veldig aktiv det siste året, men jeg er stadig innom å leser og ser etter kjente nick. Har vel skrevet et innlegg her tidligere, men begynner å bli ei stund siden. Har vanket her inne siden slutten av 08 og er vel blitt avhengig.

 

Historien om meg er:

Ble gravid i nov08 som endte med senabort/dødfødsel i uke 20 i feb 09. MA i nov 09. Og gravid igjen i juli 10 som endte med verdens nydeligste prinsesse i april 11. Hun er straks 10 mnd og verdens herligste lille jente <3

Siden vi har opplevd at ting ikke kan planlegges skrinlegger vi prevensjon og prøver på nr 2. Fikk tanta etter fødsel forrige helg og da satser vi på at kroppen er klar igjen. Spent på om kroppen hopper rett inn i syklus.

 

Har skumlest mge litt gjennom innleggene, men satser på å følge bedre med fremover :)

 

Håper dere alle får deres etterlengte snart.

 

Rime, du får ha lykke til i morgen. Sender deg mange klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime: masse løkke t! Supert at du fikk t så tili :-) velkommen hit igjen augustprinsesse, blir stas å bli kjent m deg :-) vi har prøvd å få nr 3 nå i 1,5 år...:-( men vi nyter våre 2 gull på 3 og 5 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...