Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Da er jeg ruger til to små begynnende spirer dere:) Fantastisk. Begge eggene var av prima kvalitet, og slimhinnen var perfekt :) Nå har jeg funnet sofaen, og kjærsten skal få dulle rundt meg resten av dagen, he, he :P

 

Riktig god helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk! Så glad på deres vegne :D Nyt sofaen og dullinga ;) fikk jo litt sommerfugler I magen nå, blir spennende å følge med :)

 

Er det mulig at kroppen min fremdeles ikke skjønner at dn ikke er gravid? Jeg har press nede I magen, tisser ofte og har vondt I puppene. På kveldene ser jeg skikkelig gravid ut og jeg klarer ikke å bruke mine vanlige bukser.

Vil bare være "normal" igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Så glad på deres vegne :D Nyt sofaen og dullinga ;) fikk jo litt sommerfugler I magen nå, blir spennende å følge med :)

 

Er det mulig at kroppen min fremdeles ikke skjønner at dn ikke er gravid? Jeg har press nede I magen, tisser ofte og har vondt I puppene. På kveldene ser jeg skikkelig gravid ut og jeg klarer ikke å bruke mine vanlige bukser.

Vil bare være "normal" igjen :(

 

 

Det tar sin tid før hormonene er ute av kroppen.

Steike så spennende sågla...:-D Krysser alt jeg har for deg..Superspennende.com...:-)

Kommer sterkere tilbake senere, må hoppe i dusjen..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg har klart å bli syk...huff så vondt det er i kroppen..:-)

Har sovet til 17 idag og vil egentlig bare gå å legge meg igjen.

Hoster som en drevet kolspasient og er helt sår ned gjennom pusterører(?)

Syt og klag her i gården..:-)

Herre min hatt så jeg heier på deg sågla, tenker nesten konstant på deg og det underet som er igang i magen din...det er helt utrolig å tenke på..:-)

Noen som husker når jeg fikk mensen sist? Tror jeg må se bakover på denne tråden for å få "tråden" idag igjen..:-)

 

Jeg har brukt EL tester før og er fornøyd med det, så da er vel en monitor det neste i rekken?

Ha ha...derfor må jeg vel heie ekstra på Sågla slik at jeg får meg billig monitor...:-D

 

Nå skal jeg legge meg ned å surke litt før gubben og ungen kommer hjem..:-)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg har klart å bli syk...huff så vondt det er i kroppen..:-)

Har sovet til 17 idag og vil egentlig bare gå å legge meg igjen.

Hoster som en drevet kolspasient og er helt sår ned gjennom pusterører(?)

Syt og klag her i gården..:-)

Herre min hatt så jeg heier på deg sågla, tenker nesten konstant på deg og det underet som er igang i magen din...det er helt utrolig å tenke på..:-)

Noen som husker når jeg fikk mensen sist? Tror jeg må se bakover på denne tråden for å få "tråden" idag igjen..:-)

 

Jeg har brukt EL tester før og er fornøyd med det, så da er vel en monitor det neste i rekken?

Ha ha...derfor må jeg vel heie ekstra på Sågla slik at jeg får meg billig monitor...:-D

 

Nå skal jeg legge meg ned å surke litt før gubben og ungen kommer hjem..:-)

Ha en fin helg!

 

 

Masse god bedring til deg! La dem stulle litt med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så'gla: jippiiiii! Så utrolig herlig å lese, og her begynnte tårene å strirenne for jeg blei så glad, hehehe, litt hormonell her! :D Gratulere så utrolig masse som ruger! Det blir veldig spennende å følge deg frem mot testetid! :) kanskje det blir to, hehehe! :)

 

Tante-ku: vet akkurat hvordan du har det, det tok som jeg skreiv tidligere, en god stund før kroppen blei "normal" igjen!

 

Tussemor5: så trist å lese at du har det litt tungt om dagene! Jeg hadde det sånn selv i flere mnd faktisk før jeg blei gravid, men plutselig så satt jeg der med haken på knærne og med positiv test, jeg hadde også mistet troen. Men jeg tror faktisk det hjalp masse med clearblue monitor, faktisk fordi jeg slappet så mye mer av når det kom til hvilke dager vi måtte ha sex på, og tro meg, det var ikke noe pes å bruke den! Håper virkelig du klarer å få troen tilbake, og jeg skjønner deg så alt for godt når du sier hvor sterkt du ønsker å sitte med en positiv test, det er ikke noe godt når det bare føles tungt å skulle lage barn! Sender det en klem for trøst og håper du får en fin helg! :)

 

Jeg er i dag 9+1 og alt står bra til med meg og spiren! Klarer endelig å slappe av, og har vel mer eller mindre bestemt meg for at jeg SKAL slappe av, kose meg, glede meg og nyte det, og det har hjulpet! :) Vi har begynnt å glede oss begge to, hehe, selv om det er lenge til, men sånn e nå det! Føler meg så utrolig heldig for tiden og er så takknemlig! Til høsten får vi første barnet vårt + vi begynner å bygge no til våren, så det blir nytt hus i år også, og som jeg gleder meg til å designe og innrede barnerommet, hehe! Nei, livet kan nesten ikke bli bedre akkurat no, men tør nesten ikke skrive det her siden flere her sliter ennå, og jeg vet jo hvor tungt det er! Men håper virkelig dere alle kommer etter snart! :) ellers så er jeg i super form, bare litt trøtt og tisser, hehehehe! :D

 

Vel jenter, ønsker dere en fortreffelig helg!

 

Åhhh, hadde å ønsket jeg kunne ta frem babyklær, men vi har jo ikke barn fra før, og ikke tør jeg gå å kjøpe noe heller, går bare sakte forbi babyavdelingen på butikkene og kjenner det klør i fingrene fordi jeg har så lyst å kjøpe no! :(

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Gamlegjengen her inne husker meg kansje, men jeg har knapt vært på tråden siden jeg ble gravid for nesten to år siden. Det er nok for tidlig å prøve på nytt, men jeg fikk så lyst til å se om tråden fortsatt eksisterte. Det gjorde den, og desverre har ikke alle kjentfolk fått den etterlengtede gleden ser jeg :(

MEN ser også at gledelige nyheter er på veg :) så flott! Har ikke lest meg gjennom hele tråden, men fått med meg at anki er gravid og så gla' er ruger HURRA!

 

Jeg fikk en nyyydelig gutt 22. november 2010 etter to avbrutte og et mislykket prøverørsforsøk. -Og selvfølgelig et veldig vellykket forsøk.

 

Lykke til videre både gravide og prøvere. Det var litt koselig å finne meg selv på lista enda :) (Kansje noen flytter meg fra gravid til har født?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

 

Kanskje jeg kan få lov til å henge litt her inne også? Er i mitt 31. år og i gang med prøving på nr2.

 

Spennende å bli kjent med nye mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...hvor ble det av innlegget mitt da :o

 

Velkommen tilbake Eva76 - klart jeg husker deg :) Gratulerer så masse med gutten. Så flott at dere lykktes til slutt :) Blir det rett på ivf med nr 2?

 

Velkommen til oss Sisko, og lykke til med prøvingen :) Håper spira sitter kjapt ;)

 

Her er jeg på rugedag 3, og testefesten er i gang :D Må jo se at hcg fra el-sprøyta går ut av kroppen ;) Testen i dag var veldig veldig svak positiv. Måtte skikkelig legge go'vilja til for i det hele tatt se at det var en strek der. Nå blir den nok negativ snart. Event kan den jo godt bare bli sterkere positiv da ;) Formen er fin. Ikke lengre så ømt og vondt i magen, nesten ikke noen symptomer (eller bivirkninger) som det egentlig er ;) Men, dem håper jeg kommer :D

 

Ha en riktig fin dag alle sammen! Jeg skal lete frem lista vår jeg. Tror den trenger noen oppdateringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette var den siste jeg, men her er det på tide å oppdatere jenter :)

 

FORVENTET IKM:

 

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bomsa litt på vent.. (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 10 okt (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

RUGER:

- så gla' - Satt inn to "gullegg" 20/1. Tester 3. febr :D ( (43 år, Samboer, gutt 22 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

 

 

GRAVIDE: Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

 

HAR FøDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Eva76 (fikk en nydelig gutt nov 2010)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

- Night78 (fikk prinsen sin 07/05-11, keiser på 3 år fra før)

Endret av så gla'
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

FORVENTET IKM:

 

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bomsa litt på vent.. (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 10 okt (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

RUGER:

- så gla' - Satt inn to "gullegg" 20/1. Tester 3. febr ( (43 år, Samboer, gutt 22 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

 

 

GRAVIDE: Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

Rime: Termin 26 august

 

 

HAR FøDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Eva76 (fikk en nydelig gutt nov 2010)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

- Night78 (fikk prinsen sin 07/05-11, keiser på 3 år fra før)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger her i senga mi m mobilen,så det blir ikke langt i dag :-p takk for gode ord rime!!! Jeg er helt frynsete om dagen. Tror nok pms var innom i helga for jeg var skikkelig, skikkelig bitch,så ille at jeg bare ville grine av meg selv. Gubben var som vanlig oppgitt :-p å jeg skal love dere at det stakkars mannebeinet får gjennomgå...:-( synes alle rundt meg for tiden er høygravide noe som gir meg tanker og følelser jeg ikke vil ha :-( tanta er dog ikke kommet enda, men regner med at den inntreffer om ikke alt for mange dagene...kommer sikkert til å ødelegge arbeids helga mi :-( Måtte bare lette litt på trykket. Skriver mer seinere. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og huff, gikk nok ikke denne gangen heller! Begynnte å blø i kveld, masse friskt blod! :(

Neeeeeeeeeeei Rime!!!!!!! Nei, nei, nei....husk, det er ikke sikkert at alt håp er ute. Svigerinna mi opplvede det der og hun beholdt verdens deiligste tante gull, men det var vistnok mye blod...:-( Jeg skal krysse alt jeg har for at det går bra likevel!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Tussemor5: ikm, tja, en gang i slutten av februar begynnelsen av mars (34 år,gift, 2 gull på 5år og 3 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bomsa litt på vent.. (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 10 okt (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

RUGER:

- så gla' - Satt inn to "gullegg" 20/1. Tester 3. febr ( (43 år, Samboer, gutt 22 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

 

 

GRAVIDE: Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

Rime: Termin 26 august

 

 

HAR FøDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Eva76 (fikk en nydelig gutt nov 2010)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

- Night78 (fikk prinsen sin 07/05-11, keiser på 3 år fra før)

 

 

Sånn, så var også jeg deprimerende nok oppdatert....jeg har ikke fylt 34 riktig enda og ungene starter bursdags rushet neste lørdag, men innen litt over en mnd så stemmer all info :-P

 

Jeg trenger bare en utblåsning i kveld, selv om det føles ekstreeeeeeemt dårlig gjort når jeg leser innlegget ditt Rime...håper du kan tilgi sytinga mi som kommer nå (for jeg har jo tross alt to nydelige gull fra før), men hvis det i det hele tatt skal bli levelig for meg de neste dagene, må jeg bare få ut gallen....

 

Tanta kom som ett brak i dag, akkurat som jeg skrev, antok jeg at arbeidshelga mi ville bli ødelagt - og jeg har har så inni h....god intusisjon i blant :-( I morgen den dag skal jeg ringe å få time til lege, men jeg kjenner at det gjør meg særdeles redd og engstelig. Jeg har aldri vært noe glad i disse "hvit frakk" folkene og spesielt ikke når de skal mellom beina på meg (det handler kun om smerte, jeg er ikke veldig bluferdig av meg :-p), nå er jeg så hinnsides sykt redd for at de skal finne kreft el...for jeg er så skrekkelig redd for å dø fra ungene...så her har dere meg :-p overhysterisk og hypokondrisk...Jeg vet at det ikke trenger være noe alvorlig, men angsten tar periodevis helt kvelertak på meg. Uansett, må bare få unna denne legetimen også må jeg vel henvises til gyn osv å det tar vel sin tid, så jeg er sikkert den heldige vinner av 6 mnd ventetid (om ikke lengre) så da skal jeg og angsten min kose oss en stund til...

 

Det er mange andre følelser som surrer rundt også, jeg liker ikke hva denne prøvingen gjør med meg. Jeg liker ikke hvordan disse forbannede hormonene forandrer meg i perioder. Jeg skjønner ikke hvordan gubben holder ut...heller ikke ungene stakkar. Jeg merker at jeg trekker meg mer og mer i meg selv, blir innesluttet og orker mindre...klarer liksom ikke helt å engasjere meg :-( stakkar ungene mine :-p Kjenner at det irriterer meg at gubben ikke tar dette så hardt. Jeg konfronterte han nettopp med det og da fikk jeg bare slengt tilbake at han prøver å fokusere på det positive, at vi allerede har to fantstiske unger...Jupp, 1 kg salt midt i det åpne såret...takk skal du f...meg ha...å han skal liksom elske meg...yeah right...Hvorfor kunne han ikke bare hatt pitte litt medlidenhet da???? Usj...orker ikke å forholde meg til han akkurat nå, han sitter på pc'n sin å ser på noe som vist er skrekkelig morsomt....tufs....(jeg vet jo at han har så jævli rett, men IKKE i dag!!!!!!)

 

Nå blir det fullt fokus på slanking og sydentur til sommeren!!!!!!! Hahahahaha :-P

 

Jeg lurte på en ting. Disse eggløsnings testene, funker de greit for å finne ut om man har eggløsning og ca når??? Hva koster en som fertilitetsmonitor egentlig???? Jeg har jo naturlig nok begynt å tenke i de baner nå :-p

Huff, dette ble mye galle og tårer og frustrasjon...håper dere bærer over med meg...er nok tilbake ved mitt gamle jeg om ett par dager ;-)

 

Rime: Jeg håper bare så inderlig, inderlig, at spira klorer seg fast!!!!!!!!!!! Jeg sender deg verdens største bamse klem...

 

Så glad: Jeg håper det går bra med deg!!!!!!!!!!! Klem

 

Varm klem til dere alle sammen!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det her går! Har blødd masse no i en time! :( føler meg helt knust og nummen, off! Var forberedt siden jeg har hatt ma før, men er heilt knust for det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjære, kjære deg Rime!!! Jeg har ingen problem med å forstå deg!! Men hvis det er greit for deg, så håper jeg likevel litt for deg, bare litt...d gjør for vondt om det ikke går...klemmer deg i vei!!! Kan du ikke dra inn til ett sykehus å få dem til å sjekke deg? Klemmer litt til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trist å lese Rime *klemme* Hvordan er det med deg i dag? Jeg håper du har sluttet og blø, og akkurat som tussemor fortsetter jeg å heie på deg. Det kan gå bra! Hvor langt på vei er du nå? Krysser fingrene for at alt går bra med vesle spira *klemme mer*

 

Tussemor: Skjønner så veldig godt hvordan du har det. Spesielt i forhold til angsten om å dø fra ungene dine. Den kan være tung å leve med i perioder. Får håpe du får time raskt sånn at du kan få utelukket at det er noe alvorlig. Det er kanskje det eneste som hjelper *klemme* Jeg hadde det sånn selv i mange mange år. Nå når barna er blitt så store, er det mer redselen for at noe skal skje dem, og at jeg skal miste dem som styrer dagene mine. Separasjonsangst. Jeg har et voldsomt kontrollbehov. Må hele tiden vite hva de gjør, hvor de er osv. Vel, ikke så mye i forhold til eldstemann, men med snuppa på snart 16 må jeg virkelig skjerpe meg. Jeg plager jo vettet av henne med sms og tlfterror (som hun sier ;) ) Vondt å gå rundt med denne angsten hele tiden.

Jeg synes forresten at du skal investere i en cb-fertilitetsmonitor. Den har hjulpet veldig mange :)

 

Her har jeg kommet til rugedag 6 og opplever å få noen merkelige symptomer. De siste 2-3 dagene har jeg opplevd en huggende smerte i høyre lyske. Det gjør noe helt for jævlig vondt, men slipper heldigvis etter noen minutter. Et annet rart symptom jeg aldri tidligere har hatt er dotter i ørene. Trodde ikke mine egne øyne da jeg leste at det kunne være et tidlig tegn. To stykker inne på tvilling/flerlinger fikk disse symptomene kjempetidlig (før ikm). I løpet av natten har puppene blitt rimelig tilstedeværende. Ikke superømme, men de har liksom vokst seg under armene på meg, hi,hi ;) Også våknet jeg med den jævligste smaken i munnen ever. Pusser og pusser tenner, men den dårlige smaken går likevel ikke bort. Og kaffen - den smaker pyton (må likevel ha mine 2-3 kopper...) Nå venter jeg bare på at trøttheten skal komme. Jeg har nemlig aldri tidligere vært gravid uten å få denne usigelige trettheten. Men, foreløpig er den fraværende. Jeg begynner å få mer og mer troen her, men er fryktelig redd for å bli skuffet. Fallhøyden er stor nå....

 

Litenspire; hvordan går det med deg? Hvordan opplevde du rugedagene? Jeg er kjempefrustrert nå fordi det jo ikke er mulig å skille mellom bivirkninger og symptomer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppløftende ord! Håper de fester seg så gla'! :)

Jeg blør ikke like mye i dag men i natt var det veeeeeldig mye som kom ut og jeg hadde jo vondt. I dag er det bare murringer, men jeg har ikke noen håp desverre! Får bare håpe vi ikke bruker over 11/2 år på å bli gravid igjen slik vi brukte etter ma'en!

 

Er ennå sint og lei meg, men nekter å gi opp, vi skal få det til! Så no skal jeg være lei meg i noen dager og ligge på sofaen og så skal jeg snakke med legen min og si at hvis vi ikke blir fort gravid så skal vi ha hjelp denne gangen, men dem kan godt se om dem kan finne ut hvorfor spiren ikke vil sitte! Var i går 9+5

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff å huff Rime :( Krysser fingrene for at det er en "utempå" blødning...

Tussemor5, jeg kjenner meg igjen når du beskriver humør og følelser når tanta kommer på besøk. Vi slutta med pillen i slutten av mai i fjor, og det tok 6 mnd før jeg ble gravid. I de måndene var jeg ikke alltid like flott å bo sammen med, og rett før vi ble gravid tenkte jeg faktisk at jeg like godt kunne begynne på pillen igjen, så ble det litt mer stabilt og yggelig for resten av familien. (skjønt barna virket ikke påvirket av det, bare jeg som fikk vondt i mammahjertet når jeg var urettferdig sur)

Jeg fikk tanta på søndag (hadde besøk av en liten jentebaby på snart 5 mnd, og innbiller meg at det utløste den :P ) og er glad for det, kun 1 ventemnd igjen før vi kan prøve. Syns tia går altfor sakte!!!! Håper bare at den kommer som før, og at det klaffer med en gang, men det gjør den nok ikke :(

Er ganske negativ og tror kun på uflaks. Tenker tanker som at eggene er sikkert gått ut på dato, jeg kommer sikkert i for tidlig overgangsalder, det er ikke meningen vi skal ha fler...

Alle dise tankene gjør jo at man ikke blir i særlig godt humør.

Og de stakkars mennene våre har jo, som du sier Tussemor5, helt rett i å se på det positive, noen må jo være det og... ;) Heldigvis går det i bølger :)

 

Jeg hadde satt meg en grense på 38 år, da skulle jeg ha fått nr 3, men nå ble det krøll, og jeg har hatt mange tanker om det også (helt teit sikkert) Så henger jeg meg litt på Så gla.. som endelig er ruger :)

Kanskje det ikke er for sent å få selv om jeg har rundet 38...

 

Krysser fingrene igjen for deg Rime, og kanskje er vi heldige å få klaff snart tussemor5...

 

Er godt å få luftet hodet litt ;) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOrresten Rime...

Søstra mi fikk en kraftig blødning i uke 9 med sin siste, hun var i ul og de fant ikke noe liv, hun fikk beskjed om å komme tilbake etter 14 dager hvis ikke alt var "kommet ut", for å ta utskrapning. Hun var tilbake, og der var fullt liv... (Dette var også noe jeg plaget meg selv med når vi måtte ha utskrapning, mn nå er nå d gjort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk tante Ku, godt å ikke være alene. Jeg har bestilt time til lege i dag. Jeg ble helt uvel da jeg gjorde det. Jeg skal jo ikke ha dette problemet (sier hodet mitt :-p) men nå er det gjort og jeg håper, faktisk, litt på at stoffskifte prøvene mine nå kan være så lave at jeg kan få begynne på medisin, slik at jeg ikke er så trøtt og sliten hele tiden og forhåpentligvis bli gravid igjen snart. Jeg har satt gravid grensa mi t 35, men vurderer fortløpende å gjøre noe med det :-p men så er det gubben da, han er jo "bare" 8 år eldre enn meg :-p Når jeg får lønn skal jeg bestille sånn sæd prøve til han, som han kan ta hjemme...knis...

 

Nei, må gå...jeg og tanta og min tette nese skal på jobben å "kose" oss :-p

 

Rime: Jeg tenker på deg konstant!!!!!!!!!!!!!!!! Det skal og Må gå bra!!!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Rime, kjære Rime....Beundrer innstillingen din, bruk tiden og få gjerne ut stim her ja..:-)

Jeg håper nå inners inne at du tar feil og spiren er på plass...også jeg kjenner ei som har blødd mye i svangerskapet, men alt var iorden og hun fikk en gutt..:-)

Sågla, det er så artig å høre om rugingen din, dette er jo noe jeg ikke har vært med på før, så det er veldig interessant å følge med på.

Tussemora mi, sende deg en drøss mæ klæmma! Vi er jo igang med utredning og måtte ta en rekke blodprøver, de tar mange måneder å få svar på så det er like greit å begynne med de først som sist hvis man lurer.

Blir man gravid før man får svar så gjør jo det ingenting heller..:-)

Hmmm....kanskje de bare er for folk som mister mye???? Ja ja, legen vet sikkert..:-)

Men å få ting avkreftet er veldig beroligende, så hut deg tel legen.

Tante-ku, sa de hvorfor dere måtte vente i to måneder før dere prøver igjen?

Ellers så sitter jeg her og lurer egentlig på når jeg hadde mensen sist...tror det var i jul-nyttårs tiden, så da henger jeg meg på tussemor sin ikm...:-)

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er pga infeksjonsfare etter "inngrepet"/ utskrapningen, og for å være sikker på at jeg er "normal" igjen?

Skal på kontroll 15. febr. og skal ta celleprøve da. Gruer meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...