Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

jaaaaaaaaa tanta kom på lørdag !!!! E såååååååååååååå glad !!!!!

dokk må hjelp mg å flytt listn og alt sånt over, veit ikje korsn man starta md ny ''tråd'' !!!!!!!!! God natt :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kopierer over listen vår nå mens jeg låner pcen til gubben, som dukket opp etter x antall runder hos legen i dag. Jeg er så drit lei sykdom nå at huff...Skal finne senga mi nå snart, burde vl fått min halte mann i seng først, men vet ikke hvor lenge jeg holder ut....vi har hatt omgangssyke i helgen, så jeg er ganse matt.

 

Håper dere andre har det riktig så bra!!!!!!!!!!!!!

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter på tide med ny tråd:-)

Nå synes jeg jaggu meg det er på tide med flere gravide her!! Vi får håpe julekosen gjør susen:-))

 

For min del har jeg vært på UL nr 2 i dag. Var for 11 dager siden og fikk da se en liten peanøtt med bankende hjerte, men str var ca 1 uke mindre en forventet. Dagen etter fikk jeg brunlig utflod, og ble da etterhvert sikker på at dette ikke gikk veien. utfloden kom og gikk og kom igjen.... i dag fikk jeg ny time for å sjekke og ble rimelig sjokka når jeg fikk høre klare sterke hjerteslag og en liten bønne som hadde tatt igjen veksten så alt var normalt ift forventet i uke 9:-) Han mente nok at jeg kunne forvente litt mer utflod siden han så ett lite mørkt felt... ellers så alt meget bra ut sa han...så det roet mine tynnslitte nerver flere hakk ja.... "bare" 3 uker igjen nå så er jeg ved de "magiske " 12 uker:-)))

 

Tussemor ikke morro med omgangssyke eller "spysjuka" som vi si på godt nord norsk:-) God bedring!!

 

Ha en fin kveld da jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg melder meg på her, har lest litt i de forrige trådene, men siden det nå er ny tråd melder jeg meg inn. Er 32, og venter nå på TR etter en MA i uke 10. Så skal det prøves igjen, så tenker det kan være greit å komme med her før tråden blir så lang igjen og terskelen alt for høy =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joooooooooooohooooooooo!!!!

Håper dokker alle har komt dokk etter spysjuka,sjokk og no kan bgynn å nyt dnne førjuls tida !!!! Velkommen til *flux* og t dg som e gravid så e d kjekt å bi påminnt om at d e mulig !!!! For min del så er jg lei a å gå md bleier, når ho først kom så gjord ho d t gangs tanta !!!!! I morgen e første dag md Pergo så d blir spennende, må ringe og få anvisning på kuren, husker ingenting fra 2år sia !!! Har halsbetennelse mn prøver å få gjordt litt baking og vasking unna sidn foreldre mine kommer på julebesøk på mand og ska være t godt over romjul !!!! Alt som e gjordt e deilig å ha unna !!! JOho lykke t jenter !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry*a; Jeg også gikk på pergo den mnd jeg ble gravid:-) Første kur som var en dobbeltkur, og så satt den:-) jeg hadde registrert El på el tester, men etter 11 pp fikk jeg pergo (Er 35 år så det har vel og litt og si...) så det var nok EL,n som trengte en ekstra dytt!! Skal du begynne på dag 3 eller 5? Ser det utøves litt forskjellig praksis på det.

På hvilken omgang med pergo satt den forrige gang??

Må vel sette i gang med no baking jeg også, men jeg kjenner ingen plass at jeg har lyst til å gjøre noe sånt julegreier i år....er så slapp og trøtt. Er så vidt jeg orker og handle og vaske klær....pjuh..må vel bli bedre i 2.trimester håper jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

Nå har jeg ikke vært her på ei stund, men synes at det var på tide å oppdatere lista. Idag har jeg vært på UL 9+5 og fikk se det vidunderligste lille bankende hjerte på en sprellende liten bønne. Vi er så glade og lettet, mye kan fortsatt skje, men den verste frykten er som blåst bort. HURRA!

 

Ønsker alle andre lyke til, er innom her av og til og oppdaterer med, her blir det duotest iløpet av jula, spennende det også.

ha fin forjulstid!

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

æ ska bgynn på dag 5, sist va d på den 5omg at den ''satt'' (så vidt jg husker) håper d går en smule greiere denne gangen, mn d viktigste e self at en liten spire finn veien uansett kor lang tid d tar !!! Du får ha lykke t håper formen stiger etter hvert og jul blir d jo uansett. Dn jula æ gikk gravid og æ va noen få uker lengre enn deg så kjøpte æ MYE a kakene og tru mæ d blei jul lell :0) !!! Nei gled dg over spiren som vokser og ta hensyn t dg sjøl, e du trøtt så søv og vil du juks litt md juleforberedelsne så gjør d md god samvittighet......d viktigste e at du og spiren har d bra og ikje stressa !!! 'klem'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

Så artig for dæ !!!!! Ha ei knall kos jul og la oss få vit kor d går under veis !!!!! Stor klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med overstått ul og ett hjerte som banket, litenspire :)))

Denne gangen går det bra!!!

 

gry*a: Har selv gått på pergokurer, så ikke ha forhåpninger om at dette er en mirakelkur, det er ikke alle som får det til på første forsøk, så ikke bli lei deg dersom du må gjennom flere kurer. Har selv vært gjennom 6 kurer, fem dobbeltkurer og 1 trippelkur, spiren satt ikke på noen av kurene. Denne spiren satt da vi "tok ferie fra hele prosjektet", dvs 4 mnd etter siste trippel pergokur. Fikk pergo selv om jeg hadde EL av meg selv, litt uregelmessig sådan (mellom 26-33 dager), men var for å gi ett lite ekstra puff. Du kan tro det ble laaaang ventetid når det ikke ble klaff på noen av kurene.... og overraskelsen stoooooor da vi hadde greid det helt på egenhånd, den måneden vi tenkte minst på det, den måneden vi hadde minst sex, helt utrolig, og nå er jeg 20+4 og kjenner liv hver dag :)))

 

Ordinær UL viste at vi venter gutt og vi er så heldig at vi har ei jente på 4 år fra før :)

Hatt en tøff start på svangerskapet med blødninger/truende abort (de fleste her vet at jeg har mistet 4 ganger de siste 2 årene i 2xMA og 2xSA) og hyperemesis! Har vært tøft, men formen er stigende og det er godt til tross for at morkaken ligger delvis over mormunnen og at jeg sliter med både mye kynnere og bekkenløsning. Bekkenløsningen kjente jeg allerede til i uke 8 denne gangen, så håper det bare ikke går mye på etterhvert, enn så lenge fungerer jeg greit :)

Er nå halvveis og tenker positive tanker, så går dette bra!!!

 

Ønsker dere alle sammen en riktig, riktig god helg og riktig, riktig GOD JUL & GODT NYTT ÅR!!!!!! Kos dere masse, og så håper jeg at 2011 blir året for dere som venter på at en liten spire snart skal ta plass og signere en 9 mnd lang leiekontrakt med magene deres :)))

 

Stoooooooooooooooooooooooooooooor varm kjempeklem fra meg og lille snuppis :)))))

 

Redigerte/oppdaterte listen vår litt jeg:

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

 

 

GRAVIDE:

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen.

 

Nå kan vi endelig slippe jubelen løs her også. Fikk svar på blodprøven, som siste del av duotesten, og den viste fantastiske tall. Sannsynligheten for trisomi21: 1:67257, mens etter UL kun 1:622. Fantastisk!

 

Magen vokser. Skal bli godt å kunne fortelle nyheten nå selvom jeg gruer meg til å si det på jobb. Vet egentlig ikke hvorfor men føles veldig kort siden jeg var i permisjon sist, hehe. Selvom det ikke er spesielt uvanlig kort da.... Ellers er det midt i juleforberedelser. Herlig tid dette her :)

 

Termin ble forskyvet litt også, så endrer litt på lista vår. Anki, ser ut som vi får samme termindato. Ha en superduper jul alle fantastiske damer her inne. Stor klem

 

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

 

 

GRAVIDE:

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 11.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg gry*a og resten av gjengen her inne :)))

Måtte 2011 bli babyåret for oss alle :D :D :D :D :D

 

Stoooooooor varm jule-og-lykke-til-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte resultat for deg Giina. Kult med samme termindato da:-) Men dei blir vel justert litt igjen på ordinær ul. Da jeg var på duotest kom legen frem til 7.juni, men det tar jeg med en klype salt til ordinær ul er overstått. Når skal du til ordinær ul? Jeg skal 6. januar. Var hos jordmor igår og fikk høre verdens beste lyd, bebisen min sin hjerterytme...:-) Er 16 uker no:-))))))

 

Grattis til gravide her inne. Flott noen følger etter. Vært litt stille etter babyboomen som vi plutselig hadde. No ser det ut til at det går bra med oss alle også...:-) Har ventet i 3 år på min, så er rimelig lykkelig over at det ser ut til å gå veien denne gangen...:-)

 

Flott det er nye energiske sjeler her inne som kommer til og holder tråden vår gående. Vi har holdt denne tråden oppe i 3 år no, og jeg har vært med fra starten.... Upps.... Sååååå lenge, men har fått gode venner her også. Så utrolig mange koselige jenter. Noen av dere har jeg også på FB, og det er bare sååååå kjekt. Mange har vært innom og mange har fulgt oss lenge. Så velkommen til dere nye som holder liv i denne kjekke tråden. Ikke la den dø ut...:-)

 

Vil ellers ønske dere lykke til og god jul, så kommer jeg innom å oppdaterer innimellom.

 

Klem fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dokker e super heldige, lykke til blir kos å høre hvordn d går md dere !!!! No skjer d ikje mye her nei bare å vente på dag 11 og EL litt flaks at d e samme dag som jule gjestene reiser hjem !!!! Tar d som et godt tegn æ !!! Skal ikke skriv så mye her i kv. ØNSKA DERE ALLE Ei RIKTIG GOD JUL <3 KOS DOKK MASSE

MANGE JULEKLEMMA FRA Gry'a !!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til alle prøvere og gravide!!

 

Er selv i uke 22 og i super form. Føler meg veldig herlig. Her satt spiren også ca 3 mnd etter siste doble pergokur (av fire). Gikk og ventet på oppfølgingstime da den satt. Herligt! Blir en liten vill guttebass. Nå ser jeg frem til UL og vekstkontroll i uke 30. Førstemann var kun 2,4 kg når jeg var 12 dager over, så ekstra oppfølging denne gangen :0) Men han var supersprek og frisk da, så kanskje jeg bare får minibabyer :0)

 

Koooose dere masse, jenter!!!

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

 

 

GRAVIDE:

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 050511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 11.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK e ikke fullt så optimistisk lenger og faktisk litt lei og deppa for at alt e ødelagt pga at jula falt rett i dobbel-virus fella !! 2åring md magevirus i 5dager,mann min fikk d på julaftn, æ første dag og først no 2 dager etter el bgynner vi å komme oss. Jaja !!! Håper d blir mer liv på siden her, no som jula snart e over !!!!!! *sutre klæm fra mæ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAA endelig 2streker på el testen !!! Så funker i hvertfall d nå !!! God nyttårsfeiring !!!!! klæm !! godt nytt år !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAA endelig 2streker på el testen !!! Så funker i hvertfall d nå !!! God nyttårsfeiring !!!!! klæm !! godt nytt år !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter besøk fra Tanta i dag, velkommen til et nytt år og nye muligheter, jeg går inn i første pp etter MA i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og riktig godt nytt år til alle.

Hadde IKM i går og mensen kom som bestilt igjen. Det som har vært veldig rart denne gangen at mensen er helt anderledes en den pleier. Har hatt en del blødning dette døgnet, men det første døgnet pleier å være litt lite med mørkt blod som er litt gromsete i starten( sorry detaljer). Denne gangen har det bare vært lyst rødt hele tiden og ikke noe klomper og grums. Har vært litt løs i magen og hatt stikninger på ventre side mye. Noen som har hatt erfaringer at mensen har endret seg? Har ikke gått på p-piller på mange år så det kan ikke være noe slik som spiller inn heller. Tenker jeg skal ta en tur til lege for å sjekke at alt er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg er så babysyk.. holder på å bli tussete, klarer ikke tenke på annet enn at om et par dager så skal vi starte prøvingen på en ny baby. Denne gangen skal vil komme helt til mål. Jeg kjenner det på meg..

 

Er det andre babysyke der ute? Jeg sjekker barnevogner og tøybleier og ubehandlet ull på nettet og drømmer meg bort så det rekker. Nesten litt skummelt men akkurat nå bare nyter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ *flux* d høres helt herlig ut, bare kos deg du !!! Sjøl har æ bare lyst t å ta frem nyfødt klærne fra sist og blir helt dårlig når jg ser småttis ting på salg !!!! Lykke til håper vi begge kan få positiv test snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nyttår!!!! Håper dere har hatt en strålende feiring og er vel tilbake til det normale :)

 

Her vokser magen og jeg kunne ikke gjøre annet enn å fortelle det på jobb første dag etter nyttår. Det gikk selvsagt fint, skjønner ikke hva man gruer seg sånn for egentlig. Føles bare veldig kort siden sist jeg var ute i permisjon, selvom det blir 2 1/2 år mellom dem, noe som er langt fra unormalt. Har altså kommet meg til uke 17 og skal på ultralyd den 18, som nå er første milepæl :) Nå har jo sambo bestemt at han ikke vil vite kjønn, så jeg går og føler litt på om jeg har lyst å dele spenningen med han eller om jeg skal lure meg til å vite det... alene. Noen som har erfaringer? Hvor spennende er egentlig dette når man ligger og har det vondt og bare vil få ut nurket?

 

Anki, du skal på ultralyd i morgen... LYKKE TIL!!!! Du må komme innom for en oppdatering :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...