Gå til innhold

Det var da veldig så...


littlefairy

Anbefalte innlegg

..stille det var blitt blant desembermammaene da! :)

Ser det er mest aktivitet på 3.trimester, men hva skjer da damer?

Er dere opptatt med hus og hjem, juleforberedelser og gjøre alt klart til babyen kommer?

 

Er såå spent i disse dager altså :) syns det er litt kos å få baby i disse juletider jeg.... :) har ikke termin før 23, men det blir spennende å se når han velger å komme ut til oss!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er veldig stille her inne, men syntes igrunn det har vært det hele veien;)

 

Off, dette er første året vi bor sammen og vi har ingenting julepynt.! Det er så trist, får ikke lov av min mann å kjøpe noe før vi skal på ett suuuper salg til Torsdag. Så du kan tro jeg skal ta av med å handle MASSE julepynt!:) Jeg har termin til Tirsdag, så jeg har igrunnen alt klart. Har handlet de aller fleste julegavene også..

 

Men damer? Hva skal dere gi i julegave til de nyfødte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns her har vore stille heile vegen, men det er ein spennande månad. Ser innom her, for å sjå om det er nokre oppdateringar på fødslar og slikt.

Har menstermin 18. og UL termin 19. Har ei jente på 7 1/2 som skal "plassserast " under fødsel. Håpar vi kan få feire julafta saman med henne, men har både plan B, C og D i tilfelle det ikkje går...

 

Tvi tvi alle desembermammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det kribler nok i fingrene da! Så koselig med deres første jul da :)

 

Jeg aner ikke hva jeg skal gi, har egentlig ikke tenkt på noe julegave, men når du sier det så må jeg kanskje ha det!!? :):) Får gruble litt :) spørs jo om han rekker å komme ut før julaften da, har termin 23 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...