Gå til innhold

fortell hvordan du fortalte/ skal fortele dine nerme at du er gravid!!:D


Gravid prinsessemamma<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

 

Fant ut at jeg er gravid bare for noen dager siden så har bare sagt det til mannen enda.

La en bolle på rista i ovnen og tok bilde som jeg sendte til han på SMS :-)

 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt inn bittesmå hvite bodyer som vi har skrevet på med sort sprittusj("m/barnslige" bokstaver..),Eks:

Hei,tante!Gleder meg til å treffe deg i Juli!!

...osv til besteforeldre.Vi gir noen på lillejulaften,resten til de vi feirer med på julaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke gravid, er bare inne å sniker;) da jeg var gravid med datteren min la jeg bare testen mitt på kjøkkenbenken å ba samboern min fikkse kveldsmat til oss...da han hadde holdtpå i 10 min mista jeg tolmodigheten å gikk å pekte på den..snakk om å være blind da;)

neste gang skal jeg være litt mere oppfinsom..kjøpe "jeg skal bli storesøster body" eller lignende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal feire jul med mine i år, da skal vi fortelle d til julemiddagen. til svigerfamilien har vi kjøpt kopper, med bestefar, bestemor og onkel skrevet på. De bor et stykke unna, så vi sier ikke noe til de,før de åpner gavene på juleaften og kanskje tenker litt selv:) regner med vi får en telefon eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi genialt å kunne gi det som julegave;) tror jeg skal planlegge neste runde så jeg kan gjøre lignende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok bilde av graviditetstesten og sendte mms til mamma og ei venninde...:D la bare graiditets testen på benken forran mannen min....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilde av graviditetstesten og sendte mms til mamma og ei venninde...:D la bare graiditets testen på benken forran mannen min....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kopiert en sånn ordrebekreftelse(som man får fra de fleste firma om man bestiller på nett, og fyllt inn litt andre opplysninger istedet. Fakturaadresse: besteforeldres navn og adresse. Så skrev jeg " vi har mottatt deres bestilling på Storken AS, og behandler nå ordren fortløpende. Leveringsadresse:mors og fars adresse. Bestilling: Oppgradering fra Storken AS

Midlertidig lengre leveringstid, opp til 40 uker(alt etter hvor mange uker du har igjen)

Antatt leveringsdato: termindato

Leveringsmåte: på dør"

 

Synes dette er grisemorsomt, men har ikke sendt ut ordrebekreftelsen enda. De får den til helgen tenker jeg. Testet det på mannen istad. Han skjønte ikkeno! Måtte lese to ganger før det gikk opp et lys for ham:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gry1986

jeg lot testen ligge på vasken så mannen min skulle se den når han sto opp, tok bilde av den og sendte til en venninde jeg hadde lovet skulle vere den første så fikk vite d når d skjedde.....

ble gravid 1,5 mnd før jeg hadde bursdag så en dag jeg satt hos foreldrene mine spurte de og min søster hva jeg ønsket meg( og det måtte være noe til bare meg) så jeg svarte; jeg trenger klær å vokse i........ føste gang jeg har sett familien målløs. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 12 uker neste uke, det er kun min mamma og en vennine og ei på jobben som vet det nå! Har kjøpt genser som det står: "inne i mammas mage ligger det en liten gave, Jeg skal bli storesøster" den skal snuppa på 2 år ha på seg når vi skal "fortelle" det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...