Gå til innhold

Hvordan ligger dere ann til jul? I rute?


Uro4

Anbefalte innlegg

Vi ligger skikkelig på etterskudd i år siden snuppa har vært så syk...

i morgen har hun vært syk i 14 dager :-((

 

Jeg skal en tur ut i dag å prøve å få unna endel gaver.... Så håper jeg vi klarer å komm litt ajour i huset også i løpet av helgen.

 

Skulle hatt ei uke fri jeg når snuppa blir frisk ! men, må nok tilbake i jobb igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, langt ifra! Ikke i mitt hode hvertfall. Her er det travelt og jeg er stort sett alene med begge gullungene om ettermiddagene (gubben er og bygger hus med broren sin. Hmpfr!!!!). Så kakebakingen og fyll-opp-fryseren-med-brød-og-boller går fløyten. Julebrevene er såvidt påtenkt og noenfå julegaver gjenstår. Joda, vet jo at jeg har god tid, men etter eget hode skulle jo mye av dette vært ferdig allerede sånn at vi bare kunne kose oss i desember... Jaja, blir jul lell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er planen å være skikkelig effektive når det gjelder juleforberedelser.

 

Vi har laget en liste over hva som skal gjøres i hvert rom, hva vi skal kjøpe inn og hva vi skal kjøpe i julegaver.

 

Når jeg skal på juleshopping så følger jeg listen slavisk ;) Har bare handlet 4 julegaver enda, men de ble unnagort på under en time - utrolig deilig! Jeg visste hva (i alle fall til hvilken pris og under hvilken kategori) og så var det bare å kjøpe!

 

Jeg fikk ordnet meg fri idag (jobber mye i des) og har dermed hele helgen fri - så her skal det jobbes! I dag tar jeg for meg huset, og så får jeg se hva jeg får tid til utover det. I morgen er det søndagsåpent så mulig jeg får unnagjort litt handling etc da.

 

Jeg skal sannsynligvis jobbe de neste 14 dagene i strekk, så da er det ikke mye jeg får tid til utover jobb/familie, så da må det gjøres effektivt når det først skal gjøres noe :)

 

jul blir det heldigvis uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter helga før jul, så har forsøkt å få ferdig alle gaver og sånn nå. Så mangler 2 gaver bare nå (enkle gaver som jeg vet hva jeg skal kjøpe heldigvis). Blir ikke noe særlig baking og styr og stell i år. Har mer enn nok med flytting tenker jeg. Men kakemenn ble laget i går. For de MÅ jeg ha, hehe :-)

Julevask og rydding tenker jeg ikke på i år. Får nok ikke noe julerent hus uansett, men så skal vi være hos mamma og pappa på julaften og hos svigers store deler av romjula, så julestemninga får lages hos dem i år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...