Gå til innhold

4 dager over ikm...


lille.pudding

Anbefalte innlegg

Hadde mensmurringer for to dager siden, men null tante.... Masse hvit utflod har kommet, har trodd det var tr som kom

hver gang men neida... Og nå føles det som

jeg får influensa... Brøten i kroppen, halsen er vond, feberfølelse....

 

Har tatt billigstrimler hver dag 2 dager før ikm, og de er blendahvite hver dag.... Jeg skjønner fint lite av dette... Rare kroppen :(

 

unnskyld sutreinnlegg, må bare få ting ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjedelig! opplevd det et par ganger. blir helt tullete! prøvd nesten like lenge vi da. har du vært til utredning? leste en plass du hadde litt lange sykluser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått henvisning til gyn, men har ikke manna meg opp til å bestille time ennå :P har tatt blodprøver hos legen for noen uker tilbake, og hormonverdiene mine var bra hvertfall..:)

 

har du vært til utredning? Jeg synes det er litt skummelt..:P

 

ja jeg har syklus på 42 dager, men den er, eller var hvertfall stabil.... Men nå er jeg jo som sagt 4 dager over.... Veldig veldig kjedelig... Er redd det er dong quaien sin skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos hausken, gikk greit d, var verre tiden før, d å grue seg til det. fikk metformin som skulle hjelpe og var på AIH for 12dg siden. testet meg idag, men kaaan være for tidlig å se om det er neg/pos. fikk ihvertfall kun en strek da.

skal til sykehuset på samtale neste uke. er dyrt privat så veien videre blir der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har jo hørt om folk som produserer hcg treigt...

 

Skulle ønske det ikke var så vanskelig å få barn, jeg.. Har venniner som tror det er kjempe lett, men ingenting er en selvfølge altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er tøft å oppleve det ikke fungerer etter 3pp! i gata der vi bor nå har alle de som er unge( 4par) nettopp fått og der klaffet det med en gang.. blir gla og lei meg om en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet akkurat hvordan dere har det... sårt at andre rundt blir det så fort, føles litt urettferdig selv om jeg absolutt blir glad på deres vegne. Går nå inn i 12 pp etter negativ test. Jeg har vært til utredning hos gynokolog og er henvist til porsgrunn i Januar/februar. Gruer meg litt jeg også, da jeg føler litt at "tenk hvis jeg ikke klarer det kunstig heller". Men det føles også litt godt at andre skal hjelpe meg og jeg slipper å føle at det bare er meg som må lete etter el osv (rotete skrevet). Heier på dere og statistisk sett er det snart vår tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"godt " å høre flere er i samme situasjon. slitere er vel de som har prøvd mye lenger? vet liksom ikke helt hvor vi hører inn under. fikk nå tømt meg for tanker og følelser idag i tlf med mamma. hun lyttet fint og var gla for å få vite litt. har hatt vanskelig for å skjønne hvordan vi har hatt det. Hun har blitt vips#gravid. hehe du skjønne. har meeeget mange rundt oss som har fått nå, og flere som skal ha. noen trekker seg litt bort føler eg. er jo en vanskelig situasjon. ei venninne sa det var litt vanskelig å si for mye til meg siden hu visste vi "slet og fortalte om skuffelsen at vi ikke kunne dele situasjon, ( hun er gravid og skulle ønske jeg var) vet ikke hvordan jeg skal ta den samtalen der da.

 

dette er en prøvelse for ekteskapet, følelseslivet, det sosisle liv,hverdagen, og ikke mist sexlivet.

 

( sorry nok litt syt, men slik er d akkurat idag )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel litt slitere da...men jeg tror nok vi får det til, til slutt. Er enig med deg at det en prøvelse for mange par å gå gjennom dette. Synes det er spesielt kjipt med sexlivet, blir nesten kun en grunn til at man har sex nemlig å lage barnet. Gleder meg til vi blir gravide så det kan bli sex på grunn av lyst .... Blir spennede å følge dere da vi har prøvd ganske lenge alle sammen. Ps synes det må være lov å syte litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi er ganske enige :) står endel på fertility.com/no

noe var godt å lese, kjente meg igjen.

vi får følge hverandre og sender gode ønsker til dere! :) vi lykkes snart jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tegn til tanta enda altså.. Få høyer forhåpninger for hver dag som går uten mens :( er ganske hardt detta... Kun negative billigstrimler, men leste at de kan bli ødelagt av kulda...? De lå jo ute i postkassa når jeg fikk de.. Jeg skal la være å teste nå og se om tanta kommer :)

 

er forresten veldig hard på Høyre side, ganske lang ned på magen... Noen andre som er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet negativt onsdag, torsdag var d meeeget svak strek på billigtesten. CB imorges----- gravid 1-2uker står det!!!! :)

endelig! Hausken besøket var vellykket!! hurra for metformin og AIH! sender babystøv til dere¤¤¤ det er håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta en tur til legen for en blodprøve, om du ikke allerede har gjort det? :) Håper resultatet blir verdt ventingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med positiv cb :)) kjmpe gøy! :D

håper jeg kan komme etter :) hihi

 

jeg skal til legen om jeg går 14 dager over..:)

er hard på Høyre side av magen, redd noe er galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei. Slenger meg på tråden her jeg også.. Jeg og min forlovede har prøvd og blitt gravide i 6mnd når.. og er i dag 4 dager over ikm.. :o Håper spiren sitter snart! :-( så tungt og få negative tester og tante rød på besøk.. :-/ lykke til med spiren du oppe! håpet er der for alle.. men ting tar desverre tid.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...