Gå til innhold

hmm...mange på overtid her eller....?


me-mommy...?har fått nr 3

Anbefalte innlegg

jeg er min første dag på overtid.... så nå begynner eg å lure på om den lille har planer om å bli desember beibi....

 

hvordan er det med dere andre....?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har termin i dag men ingen tegn til at lillegutt vil komme ut så jeg regner egentlig med å måtte gå over. føles veldig kjipt akkurat nå. hadde liksom ikke trodd jeg skulle gå over.

har lyst å få han ut å bli kjent med han. lurer på hvordan han ser ut, høres ut og hvor stor han er. er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fortsatt å venter her....

ser faretruende ut med fødsel i nov... litt kjedelig når en har vert så innstilt på det så lenge...

men men... får vel vente litt til.... de kommer jo tilslutt alikevell.

 

skal bli spennende å se om jeg er sann drømt denne gangen da... drømte det ble 4 des... så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, dere er heldige - i morgen er jeg EN uke på overtid!! Det er slitsomt det - tror også denne ongen velger å bli et desemberbarn:-) Håper han kommer snart, så jeg slipper å settes i gang på fredag på sykehuset, for det høres ikke deilig ut:-) Har så lyst til å se lillegutten:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke på overtid idag, lite kjekt men ikke så mye å gjør med det. Fikk klar beskjed av jordmor igår på kontroll at prinsen vår kommer nok ikke ut av seg selv...han har det vist alt for godt der inne. Så for min del så blir det igangsetting på sykehuset nå til fredag (03.12.10) ikke noe jeg spesielt har lyst til men nå er jeg så ivrig på å få han ut å få begynne vårt liv sammen med han. Har tross alt ventet nå i 9 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke på overtid idag, lite kjekt men ikke så mye å gjør med det. Fikk klar beskjed av jordmor igår på kontroll at prinsen vår kommer nok ikke ut av seg selv...han har det vist alt for godt der inne. Så for min del så blir det igangsetting på sykehuset nå til fredag (03.12.10) ikke noe jeg spesielt har lyst til men nå er jeg så ivrig på å få han ut å få begynne vårt liv sammen med han. Har tross alt ventet nå i 9 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke på overtid idag, lite kjekt men ikke så mye å gjør med det. Fikk klar beskjed av jordmor igår på kontroll at prinsen vår kommer nok ikke ut av seg selv...han har det vist alt for godt der inne. Så for min del så blir det igangsetting på sykehuset nå til fredag (03.12.10) ikke noe jeg spesielt har lyst til men nå er jeg så ivrig på å få han ut å få begynne vårt liv sammen med han. Har tross alt ventet nå i 9 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de snakket om å sette deg igang snart eller? Jeg bare håper nå på at det ikke er så fullt på sykehuset på fredag at de sender meg hjem igjen å ber meg komme tilbake på mandagen...da tror jeg at de kommer til å å se noe de ikke vil se...da skal jeg love at jeg ikke kommer til å være smilende og førnøyd...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også satt i gang på fredag, hvis det ikke skjer noe:-) Men i dag gikk slimproppen, så håper kroppen nå er i gang med et eller annet:-) Ble i hvert fall et desemberbarn, istedenfor november;.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...