Gå til innhold

Hva må pakkes med til syden?


Lykkeliten_85

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen av dere som har noen smarte tips? Vi skal til Egypt i midten av desember, være der ei uke. Kjenner det blir godt med ei uke i varmen nå :)

 

Men.... Hva må huskes på å ta med til lille gullet? Har jo aldri vært på sånn tur med han før, så trenger tips!! Har tenkt på antibac (til oss voksne), stikkpiller, solkrem, t-skjorter til å bade med (får ikke tak i rimelig uv-drakt, men farget tøy gjør visst samme nytten), solhatt, solbriller, bleier, middagsglass, fruktglass og grøt (tør nok ikke heeelt stole på maten der nede for hans del, vil ikke han skal bli dårlig)...

 

Hva mer burde vi ha med til han?

 

Håper på mange tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bleier kan være veldig dyrt i "syden". Men, vet ikke hvordan det er der du skal.Så¨det er sikker lurt som du tenker å ta det med.

Ville tatt med tempen også, siden du skal ha med stikkpiller ville jeg også hatt med noe å måle tempen med:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammeskinn!! Har ikke vært i Syden med baby selv, men venninna mi sa at da hennes lille ble febersyk der nede, var lammeskinnet gull verdt. Hun lå på det om natten og ble ikke klam i det hele tatt.

 

Ville tenkt litt på å ta med noe mat du vet han liker. Leverpostei på boks, makrell, sånt som holder seg på reisen... Ellers kan vel grov kjeks - kornmo eller noe være lurt. Knekkebrød dersom han liker det. Kjekt med noe grovt, kjent i magen.

 

Kopp eller flaske som han er kjent med. Han trenger også mye drikke, så det kan være godt med godkoppen med.

 

Og glem for all del ikke kosen/dyret/smokken/kluten :)

 

Ønsker dere en knalltur! Gleder meg til å høre om hvordan det var på tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var kofferten nesten ferdigpakket! Puh, blir litt av hvert ekstra når man skal ha med lille gullet :) Men har husket både bleier, badebleier, middagsglass, fruktglass, grøt, solkrem, solhatt, solbriller, klær (selvfølgelig), drikki og nestle juice. Bare toalettmappe med tannbørste, tannkrem, fuktighetskrem og tempen som gjenstår. Håper jeg..

 

Ellers om det er noe jeg har glemt, si gjerne i fra! Reiser ikke før tirsdag, så er ennå noen dager igjen å legge til/fjerne ting. Om noen trenger tips seinere er det bare å si i fra, jeg skal notere meg nøye hva vi fikk bruk for og hva vi kunne droppet å ta med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk godt gjennom hva du pakker i reisevesken som du tar med inn på flyet.leker, bøker og aktiviteter til flyturen og bussturen fra flyplassen til hotellet er viktig! og noe mat/kjeks/rosiner som han kan være opptatt med en stund!

 

god tur!! misunnelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...