Gå til innhold

Julepresang til mini-juli-snaskene?


rima

Anbefalte innlegg

Hva skal dere gi til deres søte små til jul?

 

Jeg er helt tom for ideer. Finner bare på sånne småting som jeg egentlig kan ønske til han fra andre, men ikke noe sånn ordentlig som vi kan gi selv.

 

Noen med gode ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre ingen tips. Bare signerer innlegget ditt, for jeg trenger også tips!

 

Det som står på min ønskeliste til sønnen vår er følgende; brio/thomas togbaner, ulltøy, trehjulssykkel, duplo, lekekjøkken med kjeler osv, puslespill, leker som er for 18/24mnd+, toalettmappe, uteleker (men ikke akebrett og bøtter, det har vi), traktor (sånn "stor" til å sitte på ute), barnehageutstyr/tøy (han begynner i bhg i januar), rorri-filmer, andre barnas favoritter-filmer, disneyklassikere...

 

Føler ønskene er veldig typiske, men samtidig vet jeg liksom ikke helt hva man "burde" ønske seg/kjøpe til en i denne alderen...

 

Så jeg trenger som sagt også tips, så kom med de alle juli-mammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer lillemann til å få en liten bærbar CD spiller. Har ikke CD spiller i hus og må derfor bruke DVD spilleren som CD spiller. Kan være greit at han kan ha en på rommet sitt etterhvert. Ellers så skal han få en leke, et litt stort fly med forskjellige lyder i.

 

Var også inne på tanken å kjøpe en liten saccosekk til han, men havner nok på den CD spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da tror jeg at jeg har funnet lillebrors gave.

Blir ull-ladder til han. Sånne grå med blå såle. Husker ikke helt hva de heter, men "alle" har hatt minst et par sånne da vi var små, sant?

 

Her er mye kaldt, tørt vær i nord, så det må jo bli bra :)

 

Fra andre har jeg ønsket leketeppe, ulltøy, Duplo bondegård, bankebrett, barnehagesekk, Thomastoget og pyjamaser, :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi ønsker oss til han er

-saccosekk

-tog

-duplo

-ulltøy

-bilgarasje sånn hus med flere etg

 

Fra oss vet jeg ikke ennå men har tenkt litt på kassaparat(de har det i barnehagen og han elsker det), men utenom det er jeg ikke sikker.

 

Vet han får snekkerbenk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en sånn bilgarasje/bilbane greier til han. Ikke så veldig dyr, men han får alt han trenger ellers i året, så var mest for å ha en gøy gave til han som han kan pakke opp på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi (jeg) har lurt på en sånn liten stol til han, altså en slags godstol for barn :)

 

Ellers så blir det nok mer duplo, ullklær, bøker, cdspiller, cder, og alt som kommer under kategorien biler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett, tenker noe av dette:

-Akebrett

-skogstad vinterjakke

-leker

-ny dress, klarer ikke bli heeeelt fornøyd med Lego'en :( (men det er sikkert bare meg)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...