Gå til innhold

Nå er vi jammen travle damer i juliklubben :)


rima

Anbefalte innlegg

Å, som vi er travle for tiden alle sammen! Det har dabbet av litt her inne. Forståelig nok. Jeg kjenner selv at tiden flyr og som jeg vel har sagt tidligere - det frister å slakk´n på soffan med beina opp om kveldene... Lurer på hvordan vi skal få jul i huset...

 

Bare en tanke som slo meg her - det må liksom være flere som meg som har det hektisk siden vi sjelden er innom juliklubben nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, merker at det går i ett nå! men jeg er innom 3-4 ganger i uken for å se. jeg er vel ikke den flinkeste til å starte tråder, men jeg følger med på at alle julibarna har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

travelt er bare forbokstaven!! ;)

 

er innom og leser masse, men har liksom ikke det mest interessante å skrive om føler jeg, og så orker jeg ikke alltid å logge meg på for å skrive innlegg heller ;) det går i jobb og lillegull og enda litt jobb :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Jeg og Gullet :)

 

Innom og leser, men ikke alltid jeg logger meg på slik at jeg kan svare! Prioriterer lek etter jobb, så er det legging, så er det mamma og pappa tid, av og til litt hjemmejobbing, så litt rydding, litt tv innimellom så natta! Travelt men heeeeerlig liv <3

 

Har fri en dag i uken, jeg og snuppa.. det er VÅR dag! Er veldig fornøyd med den ordningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...