Gå til innhold

Lunsjtreff på Egon 02. des. 2010


Not a quitter ♥ mamma til to♥

Anbefalte innlegg

Håper å se flest mulig der da :) Kanskje vi på dette treffet kan se om det er mulighet for et aldri så lite "mage/barsel-julebord" for oss som ikke får den store gleden av disse vanlige julebordene :)

 

Skulle det være at dette lunsjtreffet overhode ikke passer for deg så vær snill og gi en tilbakemelding på når det passer best for nettop deg :)

 

Skiv gjerne opp her om du kommer eller ikke, slik at jeg kan få en ca oversikt i tilfelle vi må bestille store bord :)

 

Mvh

Nancy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nancy :-)

Jeg kan ikke 2/12. Hva med dagen før, onsdag 1/12, samme sted og klokkeslett?? Hører fra deg, hilsen Mona

PS: Håper flere hiver seg med!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg kan ikke selv den 1. desverre. Holder på med siste oppgjør på leiligheten for tiden og den skal overleveres den 1. så er bra opptatt den dagen. Hva med å dytte det til den 3. eventuelt??

 

Hvis ikke må det nesten bli over helgen. Ettermiddag etter kl 18. passer også den 2. om det kan passe for deg eller andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fredag 03 passer for meg :-) Da sees vi på Egon klokken 1130?

Har du hørt om hun som var med sist - Thale(?) også kommer?

Hilsen Mona

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, fredag kl 11.30 blir det da :)

 

Har ikke hørt noe fra Thale, hun pleier hive inn her om hun kommer eller ikke. Får bare følge litt med i dagene fremover og se om det dukker opp flere. Skal ta og endre treffet slik at det blir fredag i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har lyst å møte dere, men jeg har ikke dattera på 2 i barnehage i morra, og det er litt for styr å ta med begge to til byen ;) Men jeg blir gjerne med en dag dere møtes og hu eventuellt er i barnehagen eller kan ha barnevakt. Imorra kan jeg ikke få barnevakt heller desverre...

 

Men jeg prøver igjen senere!

Hilsen Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med flere som vil være med i "gjengen" da. Kom gjerne med begge barna for min del, jeg kommer kun med "magen" så jeg kan være behjelpelig med minsten eller ho på 2 :-) Hilsen Mona

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda kunne kommet med begge,men bor på Hellemyr også er det litt håpløst å ta med seg dobbel vogn på buss om den store ikke vil sitte i vogna osv... Hu har kommet inn i trassen så er ikke alltid like medgjørlig!! Men som sagt, er med neste gang!

Håper dere fikk kost dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...