Gå til innhold

Ny her. Kommer fra Moss med termin 29. nov :)


mettelp

Anbefalte innlegg

Hei!

Kikket litt innom siden og så det var en del fra Østfold og Moss her med termin rundt november. En del har sikkert fått sine små på utsiden allerede? Her venter jeg fortsatt, har termin 29. november :)

Hadde vært koselig å komme i kontakt med flere i samme område og med barn i samme alder etter hvert som babyene kommer til verden! :)

Ønsker alle som venter lykke til og håper alle som har født koser seg masse i barseltiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ganske fersk på denne siden, men syns det er gøy å lese om de ulike historiene :) Jeg kommer også fra Moss, og syns det hadde vært koselig og kommet i kontakt med flere herfra. Er det ditt første barn mettelp?

Jeg har termin i morgen,så venter og venter her også. Håper det skjer noe snart :)

 

Alle andre som også venter,må ha masse lykke til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fersk her inne jeg også så har ikke helt kommet inn i ting ;)

Hadde jo vært hyggelig om vi hadde fått til en liten barselgruppe eller noe etter hvert ja! Eller bare noen trilleturer også. :)

Ser ut som det er en del fra området som venter eller nettopp har fått her inne :) Vi får holde litt kontakt framover, det hadde vært koselig!

Har en gutt som er 1 og et halvt år, men han har begynt i barnehage nå. Så her blir det to tette! :)

Ønsker deg masse lykke til med fødselen!! Håper du slipper å vente så mye lengre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...