Gå til innhold

Flere enn meg som går på overtid her inne?


Ante:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå en uke på overtid og begynner å bli akkuratt passe utolmodig. Men det er også det eneste symptomet jeg har for at fødselen nærmer seg.. Flere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde termin den 10 okober men det har ikke skjedd noe som helst ennå. Nå har det gått så lenge at jeg nesten har sluttet å være utålmodig, det får skje når det skjer. Jeg skal på overtidskontroll på ullevål i dag så da får vi iallefall bekreftet at alt er i orden.

Personlig synes jeg det verste med å gå å vente sånn som dette er alle de velmenende telefonene og tekstmeldingene som tikker inn HELE tiden. Skjønner ikke folk at jeg sier ifra hvis det skjer noe og at enn så lenge vil jeg helst bare tenke på noe annet!!

 

Vi får bare holde ut jenter:) Snart er det vår tur også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slutta svare på mld jeg..blir forbanna, men vet folk mener det vel.....går forøvrig på kontroll på sykehuset annenhver dag fordi jeg har vært innlagt med sv.skapsforgiftning symptomer. Men like trasig hver gang jeg drar hjem fra føden uten baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin på mandag og er veldig utålmodig nå... Merker at jeg blir mer og mer grinete for hver dag som går. Trodde det var noe på gang natt til i går og ble så vannvittig skuffet når det roet seg på morgenen etter... Vi må vel bare være tålmodige, den som venter på noe godt og alt det der... Lykke til jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada :)

Venter min fjerde - og er på overtid med denne som med de andre tre :)

Har egentlig ikke begynt å "vente" ennå.

Gjør ikke no om det tar en uke og to til liksom :) Er jo straks over likevel.

Men kjenner at det begynner å bli tungt i rygg og bekken.

 

Ønsker også alle andre lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg hadde termin den 17. oktober og venter fortsatt. Ingen tegn til at baby'n vil ut... Vet at baby'n kommer når den er klar og alt det der, men dette er slitsomt. Like lei meg hver dag som går og det ikke skjer noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin den 14. Skal på overtidskontroll på mandag, og da blir jeg kanskje satt igang hvis det da ikke har skjedd noe som helst..

Gleder meg til babyen kommer, for nå føler jeg at jeg har ventet lenge nok! :)

 

Lykke til med alle dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...