Gå til innhold

kan jeg være gravid??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei hei jenter.. :D huff nå har jeg googlet en del uten å få et svar :/ for akkurat en uke siden hadde jeg ubeskyttet sex natt til søndag, på søndag kveld tok jeg angrepille.. vet det høres helt teit ut, men var litt uheldig da vi var fulle begge to! nå har jeg menslignende smerter og sykt ømme bryster.. det er akkurat en uke siden jeg tok angrepilla.. er så sykt redd for at jeg er gravid.. merket det så tidlig begge mine svangerskap.. please si at det bare er bivirkning fra angrepilla a? jeg har 2 barn fra før og minstemann er 9mnd.. ikke klar for en til riktig enda :/ må bare nevne at jeg tok eggløsningstest bare for å sjekke på søndag, og selfølgelig viste den positiv! håper det er noen som kan svare meg eller så kommer jeg til å dø av nysgjerrighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Jeg opplevde akkurat det samme for en uke siden! Altså, jeg tok nødprevensjon 15 timer etter samleie og sjekket for sikkerhets skyld med el-test. Positiv... Nå er JEG redd. Så hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle noen lurer, jeg har nå fått mensen :D

Føler meg litt dum, men så på internett at ny forskning viser at Norlevo ikke virker når egget først er sluppet og fikk noia en stund. Og jeg fikk også gravid-symptomer (tretthet, stikninger i skjeden og sinnsykt ømme bryster/ brystvorter). Har ikke opplevd dette før, så er nok bivirkninger av Norlevo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Angrepillen virket ikke på meg, så den sjangsen tar jeg aldri mer...



Anonymous poster hash: 9a9dc...4cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...