Gå til innhold

Har noen født enda?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har fått en nydelig jente, Fødselen startet på termin, men hun ble tatt med keisersnitt to dager etter. Nå er hun 14 dager gammel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5 dager til ultermin..men går å kjenner på murringer hele tiden så håper eg slipper å gå så veldi lenge før ho kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager over termin nå................ 3 svangerskapet mitt og jeg har blitt satt på kur de to andre gangene .. trodde jeg skulle slippe det denne gangen ... så håper det skjer noe snart nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk en veskapt og stor jente 2 dager over termin.. alle sa at dette ble et lite barn da magemålene og vektøkningen var minimale... men jenta var over 4 kg og 52 cm lang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lille Trym 15.09, 2 dager over termin ;) 3740 og 54 cm, en lang slank gutt, og selvfølgelig verdens nydeligste;) Gled dere alle kommende mammaer, det e fatastisk å være mamma. Og gratulere til alle "nye" mammaer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet mitt kom 12 sept,2 dager før termin:)Min forrige kom 3 dager før termin,så har vært heldig! Hun veide 3340 gr.og var 50 cm.lang,og skal hete Alicia Desirè<3

Lykke til dere andre som ikke har født enda og gratulerer til alle dere som har født:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...