Gå til innhold

Vekttap siden fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer...dere som også ble mamma i juli....Har dere mistet mye av vekten dere gikk opp under graviditeten?

Kiloene renner ikke akkurat av meg selv om jeg ammer....:-( Har enda 8 kilo ekstra...hmpf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La på meg ti kilo i graviditeten, og allereie ei veke etter fødselen var ti kilo borte. No er vekta ytterlegare to kg mindre. Kjem jo an på kor mykje du la på deg under svangerskapet mht vektreduksjon deretter. Amming skal dog hjelpe på, men sikkert individuelt det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp nærmere 20 kg i svangerskapet enda jeg var veldig forsiktig med å ikke stappe i meg alt mulig og ikke spiste for to. Men har gått ned igjen alt. Prøver være flink og trene litt hver dag(noe jeg gjorde i svangerskapet også. Gikk masse lange turer), men mangler litt motivasjon nå om dagen. Jeg ammer for fult og er alenemamma som sliter med mye, så er ganske sikker på at det har hatt mye å si på vektreduksjonen. Men tror det er veldig forskjellig fra person til person.

 

Prøv å være i aktivitet og spis riktig, så forsvinner de nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Veide 72 da jeg ble gravid, nå veier jeg 78 så har 6kg igjen.. :-/ Kjedelige greier asså!! Den magen er ikke akkurat noe syn for gudene heller he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...