Gå til innhold

noen fra heimdal området her?


linn jeanette karlsen

Anbefalte innlegg

heisann.. noen fra heimdal området her som har termin i oktober?vært koselig å snakket/truffet flere som er i samme situasjon som meg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi så koselig;) venter nr en 12 oktober,men hun kan gjerne komme nå :) har du vært på bim treff eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks...:) tanken har ikke streifa mæ engang, da æ har vært i ganske dårlig form under svangerskapet og har ei skolejente fra før av ;) lillegutt bli tatt med ks den 7 oktober! :) bor hen du da? gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men hoff da :(kjedelig å være så dårlig da..var du på 12 ukers kurs på saupstadhelsestasjon?syns jeg husker ei derifra som var så dårlig og hadde ei jente fra før av. jeg bor i perslia på heimdal og er 24.

 

du må no ha lykke til videre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo stemme d, va mest sannsylig mæ d ja ;) æ bodd i perslia før. eksakt korr bor du? æ bodd i 29 fram te for 1 år sia. hmm... var det du som jobbet som kokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

artig ;) nei huske ikke nå begravelsesbyrå oppi der æ nei... men e ikke vokse opp oppi der da, vokst opp atme åsheimskolen - starten på kattemsblokken æ. bli godt å endelig vær ferdig me graviditeten... d va din første ikke sant? bli min andre og siste herre;) koss har formen din vært da? har du jobba helt te no? vært sykmeldt HELE svangerskapet æ... men d har æ vært gla for for har ikke hatt sjans te å vært på jobb me min form, jobba i barnehage æ... slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann:)snuppa mi kom 12dager før termin,så har ikke rukket og svart før nå.formen min var grei,men fikk bekkenløsning så var sykemeldt fra august av.ja det er min første ja;)blir leeeenge til neste,vis det blir:)gutten din har vel kommet han også nå?går alt bra?her har vi sletet en del med ammingen,men går bedre nå heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi si du det... korr stor va hu da? jepp min goklomp e komme! han e 5 daga gammel i dag, og veid 4 kg og va 50 cm lang ;) hatt d godt inni magen min tru æ ha ha ha ;p fikk helt sjokk da de bar han fram te mæ... plugg ja gitt, og så sinnsykt myyyy hår. skikkelig mørkebrun manke, så langt at d ligg over øran hannes ;)

amminga går fint her, men æ har jo amma før æ så kan knepan liksom:) har no my melk og lillegutt e veldig fornøyd me d;) hadd ks æ så vært redusert, begynn å bli litt likar no da så ska prøv mæ på en kort trilletur i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun var 3720 og 50cm lang:)masse svart hår her også gitt;)haha..har han fått seg noe navn da??fortsatt ikke kommet meg helt etter fødselen jeg.var en tøff fødsel,og en del sying for å si det sånn.å stingene kjennes:/men det går bedre og bedre.tror det er ganske mange som tar ks for tiden.da vi lå på barsel hadde alle som lå der tatt ks bortsett fra meg.kos deg på trilletur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffa mæ :/ har ei vennine som mått syes så gæli også da hu fikk nr to.... akkurat derfor æ tok ks. sleit veldig me fødselsangst på slutten. og me tanke på at han va så stor som han va så e æ veldig gla for at æ fikk ks..... ks e jævli vondt d å assa, sånn etterpå. men vet æ ikke hadd takla en vanlig fødsel uansett.. ja de fleste som ligg på barsel har tatt ks, de som føde vanlig bli sendt te hotellet me mindre de må følges ekstra opp. æ e ikke komme mæ hundre prosent enda æ heller, tar 2 paracet hver 6 time æ for å døyve smertene litt. litt småsvimmel også pga hadd litt lav blodprosent da vi dro hjem søndagen. men går my likar me mæ enn da æ fikk jenta mi da, va my dårligere da og lenger. hadd ks me ho å. ska vi ha flere barn bli d automatisk ks på mæ, livmor veggen min e så svekka etter 2 ks at den kan revne totalt under en fødsel.

mitt lillegull hete Adrian :) va å veid han i dag på helsestj. og han har lagt på sæ 250 gram på 3 daga ;) he he he..... nok melk ja for å si d sånn. ka hete litja di da? e a rolig om nettern da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja..man kommer vel ikke unna smerten uansett da skjønner jeg.går mye paracet her også,men har heldigvis blitt litt bedre:)

mitt lille gull heter Aurora,og er veldig snill.sover som regel tre timer så spiser hun og sovner igjen.de siste dagene har hun spist korte måltider og ofte,men lagt på seg godt:)glad i mat,og det er flott:)

har forresten kontakt med to andre som bor i nærheten her som har termin i oktober,begge møtte jeg på helsestasjonen.du får hive deg med og treffes en dag etter hvert du også,når de har fått og formen vår er bedre;)har du facebook??enn Adrian,er han snill og rolig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vondt e d nok uansett, kjæm ikke unna d nei... adrian e kjempego gutt og veldig fornøyd :) vil ha mat hver 2-3 time. spise godt og søv my;) allerede funne ut at d beste e å vær i arman te mamma;) d finn de fort ut... han e snill og go, og veldig fornøyd bare han får tørr bleie, pupp og litt nuss av mamman sin;) hva hete de du kjenne da? tru næmlig hu ena kanskje e vennine av mæ... ;) jepp har facebook! (Liv kristin Mjøen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her,kos og mat er favoritten:)mat ca hver 2 time.kan gå 3 timer,men det er ikke ofte.ellers er hun fantastisk snill:)

kjenner og kjenner:p de heter ellen og kirsti.kirsti er vel på din alder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...