Gå til innhold

to dager over termin... blir snart sprø!!!


Evighåper

Anbefalte innlegg

Termin var 8 september med barn nr 2, min vakre to åring kom som bestilt på termin, dermed regnet jeg med at hun her også ville dukke opp ihvertfall før termin, men akk så feil kan man ta!

 

Sitter her med endel kynnere, men ikke som er i nærheten av regelmessig eller rier...Jeg er så lei som det går an å få blitt tror jeg, føler meg gedigen og orker ikke en dritt!!

 

Jeg vil så gjerne få nurket ut!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Flere som kjenner på at venting på noe man ikke styrer er vanskelig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe,føler virkelig med deg,akkurat som å høre meg selv!:) Har 4 dager igjen til termin,min første kom 3 dager før så hadde håpet hun her også ville dukke opp snart,har overhodet ikke lyst til å gå over!!:S

Beg.å få litt mer ubehagelige kynnere og mensmurringer så kanskje det skjer no snart,håper virkelig det,vil få det overstått:)

Har så utrolig vondt i bekkenet så dette er regn tortur!Hehe..

 

Ønsker deg masse lykke til og skal krysse fingra for at nurket ditt(og mitt)vil komme snart!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også termin 8. september. Dette er mitt første, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, for å si om jeg nærmer meg den store finalen. Har ikke hvert plaget med kynnere, så det eneste jeg har å sette fingeren på er at jeg er utålmodig... Liker å vite når ting skal hende... Så enig med deg!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...