Gå til innhold

Jeg har nettopp fått mail fra en av verdens beste spådamer.. Er helt sjokkert!!!!


Gjest Dotto

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ett tips av en veninne av meg om at jeg måtte prøve henne.. Veninna mi sa at første gangen hun snakka med hun, så fikk hun frysninger.. "Godt med is?", sa denne spådamen til min veninne, og hun satt å sutta på en båtis.. Jeg har snakka med mange spådamer i min tid, ting har kanskje stemt litt med noen, men det er sjelden.. Så jeg tenkte etter mye om og men om jeg skulle prøve denne her, og kom til slutt fram til at jeg skulle gjøre det.. Veninna mi sa at denne spådamen skulle ha 100 kr for hver spåing, så jeg sendte henne mail, fikk kontonr, satte penger innpå og ventet.. Oppdaterte hotmailen min flere ganger, sikkert 30 ganger i løpet av 20 minutter.. Og der fikk jeg svar.. Siden denne damen tok så "lite" for spåing, så stilte jeg noen kontrollspm, for å skjekke, og de stemte.. Jeg spurte om nårtid jeg kom til å få mitt første barn og hvilket kjønn det ville være.. Hun svarte " Hehehe, ditt første barn fikk du for 9 mnd siden, og det var en jente. Gøy med desse kontrollspørsmålene :) ".. Jeg fikk faen meg så frysninger nedover ryggen, jeg måtte bare ut å ta meg en røyk.. Spurte også om hvor jeg har lagt ett brev med pinkoder som jeg må ha nå, og hun sa at jeg burde skjekke inne i bamsen til datteren min ( sånn glidelås på ).. Jeg viste jo selvfølgelig at dette bare var tull, men gikk for å skjekke, og gjett hva som lå der.. Jo, brevet mitt med pinkoder.. Fyfaen, dette kommer jeg ikke over.. Noe av det særeste jeg noen gang har opplevd.. At det GÅR ANN, sier jeg bare!!!!

 

Vet ikke hvorfor jeg skriver det her, hadde bare ett sånt behov for å fortelle dette til noen!!!!!

 

Dersom noen vil snakke med henne, så send meg en pb.. Vil ikke "utgi" henne her inne.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 år senere...
  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg er også interessert. Kan du legge ut emailen og navne hennes så flere kan teste hun ut? :) regner med hun ikke gjør noe av det for hun får jo tilsendt 100vis av penger ;)

Anonymkode: 7d4c1...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...