Gå til innhold

Hei=)


Hikketrollnr2

Anbefalte innlegg

Da va lillemor snart 1år og bolle nr2 er i ovnen:) Trodde ikke det skulle gå såå fort men var ganske forberedt på svaret da jeg tok testen. Kom som et lite sjokk alikevell, mye tanker som: får jeg dette til? er dette rettferdig overfor lillemor at vi ikke får litt lengere tid "alene" med henne? Har vi råd? har vi plass? va med jobben? osv osv. Hopper mye fra glede til å va redd. Men selvfølgelig er h*n velkommen, hadde egentlig planer om at det ikke skulle va så veldig lang tid imellom ungene. Tenker på det positive som: No har vi alt av utstyr som stellebord,bilstol,vogn, klær og alt dette som koster litt penger, så slepp vi å ta storinnkjøp denne gangen:) Blir en spennende tid framover:) Noen andre hær inne som kanskje venter flere eller har planer om flere snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann!

 

Gratulerer så mye med bolle nummer 2 i magen :) Lite aktivitet her inne nå :) Mi ble 1 år på torsdag, og vi prøver på nummer 2. Har siden juli og har enda ikke fått napp da hehe. Men så tok det 4 år å lage nummer 1 så vi kan å være tålmodige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Huffda...min første spire ble og bare 8 uker før det gikk galt... Jeg tok det veldig tungt, ikke noen kjekk situasjon, MEN så har vi da nå fått en liten gutt som fylte 1 år 23 september og han er bare HELT perfekt! Lykke til med videre prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...