Gå til innhold

Dere i uke 7-8: Hvor mye mensmurringer/dragninger/stikninger kjenner dere i livmora?


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Den vokser jo nå, så regner med at alt jeg kjenenr på nå er normalt. Kjenner dere det nesten hele tida? Å jaffal hver dag?

 

Ååå...så glad jeg er som er gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har ingen mensmurringar..men dette er nok heller ikkje noko som e likt for alle.. eg e 7 +3. Kanskje bittelitt stikning ein sjelden gong..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mensmurringer daglig! i begynnelsen var jeg ganske stresset pga dette men nå har det pågått så lenge at heldigvis slapper jeg!

husker at det var det samme med nr 2 også... eller mannen min sier det vertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det tidlig på morningen.... Det hjelper faktisk å ta noe iskaldt på magen... Det hjelper hvertfall meg, er jo så ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 6+5 og har litt stikninger og hvis jeg feks strekker meg litt kan det rykke til i livmora..men ikke akkurat murringer nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tl og begynne med hadde jeg noe som lignet veldig på mens smerter, men nå kan det ikke sammenlignes med mens. Mye stikking, og draging, og noe vsom kan minnne om krampe :) Har det hver dag, sikkert helt normalt :) Jeg er i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+4 og jeg har direkte vondt hver dag! Begynner nesten å lure på hvordan jeg skal holde ut. Masse "menssmerter" og noen andre smerter jeg ikke helt veit hva er, men som jeg hadde før jeg ble gravid og. Bare at de er hyppigere nå. Håper det letter litt snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1 idag og kjenner ikke så veldig mye. Kan ha litt mens smerter på kvelden, men det er alt. Var på ul 6+6 og da så alt normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+2 og har mye menssmerter. Får også litt verking i korsryggen på kvelden, men dette er av en eller annen grunn helt fraværende på dagtid. Har aldri hørt av venninner at de har klagd på at de har hatt dette når de var gravide og finner ikke noe særlig informasjon om dette på nettet. Rart man ikke blir opplyst bedre/mer om dette slik at man ikke trenger å bekymre seg unødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hei dere,

 

Er så nysgjerrig på om alt har gått bra med dere.

Jeg er selv i 7 uken nå og har fått tilbake mensmurringer, de har nemlig vært fraværende et par-tre uker. Jeg er ikke kvalm eller spesielt trøtt heller, så jeg tror jo nå at mensmurringene er et dårlig tegn... Vi har vårt første UL på tirsdag og det føles fryktelig lenge til :-(

 

Håper alt er bra med dere som skrev her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...