Gå til innhold

Kokkooooooooooooooooooooooooo


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kokooooo:)))

Så underlig! Snakket akkurat med Snulder på facebook og da snakket vi om å stikke innom og se om det var noe liv her. Det er det vel ikke akkurat mest av:) Er det bra med deg? Lenge siden!!!

Her er det full fart med jobb, barn, hus og det vanlige:) Farter litt i jobben og fritid er det ikke mest av. Tiden flyr avgårde og det var så vidt jeg husket passordet inn hit:))

 

Håper det står godt til med deg og dine:)

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy å "se" dere igjen! Må si at det har vært en pause fra min side også, - men så savnet jeg litt gjengen her da!

 

Hjemme hos oss er alt bra. Vi starter opp med nytt spennende hus-prosjekt i september og gleder oss til 1 soverom ekstra samt større kjøkken og nye bad.

 

Så får vi se hva tiden vil bringe... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koooooselig og høre at det står til liv:)) Her er det full fart med jobb ob unger, men savner tiden her inne........<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hihihi, Superlis jo:)) Og ob unger er sikkert fine unger det:))

 

Ikke mye liv her inne lenger, men vi lever jo alle i beste velgående:) Heldigvis! Og facebook har nok tatt over, har masse kontakt med flere av den gamle, fine gjengen og får til møter/festligheter i ny og ne:))

 

Ikveld er det jentekveld her hjemme, sambo jobber og vi koser oss i storesenga med dans på tv og dåtteri i dåtteriposene våre:) Ble en sen aften igår og deilig med tidlig kveld og kos da!

 

Kjøpt inn maling i dag og skulle ha malt et par tak, men de venter helt sikkert på meg de;-D

 

Fortsatt god helg:))

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Like mye ekko her enda, he, he.

 

Har 3 barn på 8, 4 og 0 år. Nå bare gleder jeg meg til Desember og til Jul. Julekallenderen er så og si ferdig og er snart ferdig med julegaver. Har pakket inn de fleste. Tenkte å bake julekaker i desember. Må jo fylle ut dagene med noe nå i permisjonstiden. Jobber ellers i barnehage.

 

God jul til alle som måtte titte innom.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...