Gå til innhold

Fullmåne:)


mamma til 3:)

Anbefalte innlegg

Fullmåne oversikt ut året:)

 

Fullmåne 24. august

 

Fullmåne 23. september

 

Fullmåne 23. oktober

 

Fullmåne 21. november

 

Fullmåne 21. Desember

 

Noen som tror på det med at det kan spille inn på fødsel??:) Syns det er spennende selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder meg på lista for fullmånen nå 24. august!! Jeg fødte HELT utenfor fullmåne sist, men er åpen for alle slags tiltrekningskrafter for denne gang for det ;) En venninne av meg har født ved fullmåne 2 ganger, så det er jo kanskje NOE i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns da det var fullmåne igår jeg?! var da helt rundt og jevn mens den lyste for full pupp.. hehehe.

 

Men hvis det er den 24. så er det også helt greit! 4 dager på overtid idag, så har ikke noe imot litt fullmåne hjelp her altså!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for ny fullmånefødsel. Hadde det med førstemann og så og hadde rier i hele natt til i går, så det må gjerne komme en baby natt til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 17 oktober, men føler jeg kommer til og gå til den 23, da det er fullmåne da. Fødte på en fullmåne sist + at det var måneformørkelse...vannet mitt gikk faktisk akkurat et kvarter etter fullmåneformørkelsen var total:) så jeg tror det er noe i det:)

Men håper uansett at jeg ikke går over.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper virkelig å føde på fullmåne 24.aug fremfor 23.sept (da er jeg 14 dager på overtid)...

 

Får vel samle alle kjerringråd som finnes og utføre de i løpet av tirsdagen, og når det da er fullmåne i tillegge....kansje kan det funke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg å føder i natt da ;) Passer fint det :P 9 dager over i dag, så bring it on. La fullmånen hjelpe meg :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå viser all statistikk at fullmånen ikke virker inn på fødsel, men drit i det sier jeg. Ut i morra å danse naken på terrassen og så håpe hun dukker opp dagen etter termin :D det er min plan for fullmånen den 24 august :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er helt ok det.. Er klar som ett egg.. så inatt passer bra :)

Våknet faktisk av måneskinn i ansiktet i natt.. så får håpe den er like kraftig til natta som kommer også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:):) Bestiller gjerne fødsel ved fullmånen nå i August e og! Sliten av dårlig form siden Desember og nå har slimproppen gått i fire deler! Har forresten blitt spådd å føde 25 August:p Håper det stemmer da!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er sjølv fødd ved fullmåne og har termin i morgon (24.august), så eg satsar vilt og hemningslaust på månen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men....dumt spm kanskje.. Er det da fullmåne i natt, siden det er natt TIL 24, eller er det i morgen natt? Har 17 dager igjen, så det er vel å håpe LITT for mye. hehe. Men krysser fingre. (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge tidligere artikler om fullmåne på forskning.no, skulle man se opp på himmlen etter fullmånen lørdag 29. januar. Dato for fullmåne januar 2010 var 30.

Det vil da si at det er fullmåne natten til den datoen som står i kalenderen.. altså i natt..

 

Fryktelig uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh! Det hadde vert kjempe flott å fått det overstått nå!!!! Ruger, og veer om hverandre.... har 2 cm. åpning, og moden livmor, men ei "luremus" av ei jente!!!! I dag brukte jeg 50 min på å komme ordentlig på do, Så setter ikke den igang fødselen, blir jeg meget forundret..... Noen som har en knallgod hemoride salve som funker fort, forresten???? Et mareritt å komme på do for tiden. Har egentlig termin 10. Sept. men vi er ganske overbevist at hun har pakket for avreise før tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noe jeg fant på astrologisk senter;

 

Ved fullmåne er månen i opposisjon til solen. Dette er en fin tid for å fullføre prosjekter, for avslutninger og å gi slipp på noe. Mange kan bli urolige og få følelsesmessige svingninger. Kroppen er spesielt overfølsom overfor giftstoffer og det er en fin tid for å slutte å røyke, drikke eller å begynne på faste eller diett. Å innarbeide nye vaner. Søvnforstyrrelser øker og man drømmer mer intenst. Man blør mer ved sårdannelser og sårene bruker lenger tid på å heles. Fødsler settes ofte i gang disse dagene. Man ser seg selv og andre i ett klarere lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullmånen skal gjerne få lov til å sette igang fødselen hos meg idag, 5dager over termindato nå og rimelig lei..!! Slimproppen gikk lørdag og en liten slimrest kom ut nå i morges.. Bortsett fra d er alle tegn totalt fraværende.."/ hrmf... send meg fødestøv alle sammen :D å lykke til til alle som venter i disse dager <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...kan egentlig bare føde i dag. Har termin 16 september, men mensterminen min er 4 sept og det er jo bare 12 dager til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter nå iallefall her med rier....23 dager til fødsel....auuu

Håper det ikke er falsk alarm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt spådd fødsel den 25, så kan bare komme i natt:p Er så sliten av å være dårlig så begynner å tære på psyken og alt. Så melder meg på fødsel i natt!:):) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...