Gå til innhold

Leeeeiiiii!!!!


Lykken_er_tre

Anbefalte innlegg

5 dager over termin og nå vil jeg ha småtten ut!

 

Helt utrolig hvor innstilt en blir på en spesiell dato også når det ikke skjer noe akkurat den dagen så blir en så lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke vert mer enig!

Nå er jeg så møkk lei.. og merker at selv om motet er på topp.. så er jeg en smule surere hver morning, for at det ikke har skjedd noe den natten heller.. hehe..

Er 5 dager over i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med dere! En uke over i dag og er OVERSUR :-) Jeg gikk 11 dager over med førstemann også men det gjør det ikke noe lettere denne gang. Og ikke et tegn i sikte, jeg som så gjerne vil at det skal starte av seg selv! Har dere fått tilbud om igangsettelse eller festet håpet til noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager over her også...Ingenting skjer! Alt er som vanlig så det virker ikke som baby har planer om å komme ut heller. Var hos legen i går og alt stod bra til med han, skal på overtidsvurdering på sykehuset over helga..men aner ikke hva de gjør der. Sjekker åpning kanskje? Blir nok ikke satt i gang før det har gått de to ukene over. Utrolig kjedelig å gå og vente sånn, like skuffet over at ikke noe skjer hver dag...Er så fødeklar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her fortsatt i dag...

Ikke fått tilbud om noe igangsetting nei.. men skal til jordmor på mandag, og da har hun lovet å sjekke åpning osv.. + at hun da kontakter sykehuset for overtidstime hos de...

Håper jeg slipper timen hos JM på mandag da.. er bare såå innstillt på at det skal skje noe i helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et håp om at i dag var dagen... men det ser dårlig ut.. :( Det strammer å strammer og har nedpress, men ikke noe mer... Den slimpropp tingen kom i går, men det er jo ikke noe fødetegn akkurat :S

 

Jeg er en uke over nå, så er ganske klar... men har egentlig gitt opp heile greia... Regner med at han ikke har tenkt seg ut av seg selv, og at jeg må bli satt igang... Det beste hadde jo vært om han ville komme helt av seg selv...

 

La oss krysse fingrene for at denne helga er den rette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at jeg ikke er alene:)!

8 dager over i dag og har bare lyst til å begynne å grine, spesielt siden jeg får hauger av tlf og tekstmld hver dag om det ikke har skjedd noe enda...

NEI DET HAR IKKE DET!!!!

 

Sukk...

venter bare på legetimen på mandag og henvisning til sykehuset for igangsettelse.

Men håper det skjer noe av seg selv før det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er jeg 5 dager over, og sliten og møkklei....! samtlige inkludert meg selv var bombesikre om at lillegullet skulle komme før terminen den 16 august, men neida.

Magen har synket så lavt som den kan og det presser nedover som bare det.

 

Maserier i hytt og pine, og av og til kommer de med tettere mellomrom. Men alt har bare vært falske alarmer hittil.

I tillegg blir jeg sint og deprimert over at jordmor sa at jeg kom ikke til å bli satt i gang på sykehuset selv om det gikk 14 dager over tiden, for om det gikk så langt så skulle de "vurdere" det.

 

Vurdere my ass.....har bekkenløsning som har blitt dobbelt så ille den siste uken, og bedre blir det ikke, og lite søvn pga maserier og generelt ubehag.

 

Fødeklar? åjadda.......noe så sinnsykt også.

Uansett hvor vondt det blir: bring it on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda, 8 dager over og føler jeg kommer til å være gravid i ukesvis til.... I kveld kjører vi spicy mat + rødvin og hopper i høyet etterpå- ikke at det har ført til noe hittil men det er jo verdt å prøve. Jeg også vil så gjerne at det skal skje av seg selv og ikke måtte settes i gang (noe jeg antakeligvis får tilbud om på tirsdag)! Har angst for at babyen skal bli kjempekjempestor og en lang og tøff fødsel :-( Jeg så jo liksom for meg den perfekte start på fødselen denne gangen, at vannet går sånn en uke før termin og enkel fødsel med en passelig liten baby..men neida. Nå har han vippet 4 kg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...