Gå til innhold

Ligger her og "ruger".....etter tidlig vannavgang...


monapriv

Anbefalte innlegg

Vannet gikk i uke 24+2, og siden har jeg ligget her på sykehuset - og komme til å gjøre det til jeg har fått en liten gutt. Har ligget litt over en uke nå (25+4 i dag), og er takknemlig for hver dag som går. Det er en stor påkjenning dette her,det kan skje noe når som helst Jeg har forstått at det er mange som har gjort dette før meg......skulle gjerne hørt litt om hvordan det var, eller kanskje er det noen som er i lignende situasjon et sted.....man har litt for god tid tid å tenke gjennom alt som kan skje. Setter stor pris på respons altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Hei, jeg ble innlagt 15. August 22+5 dager, hadde høy vannavgang, og føttene var på vei ut, slik at man kunne se dem ved gyn.undersøkelse, 8 dager senere 23+6 kom ei pittelita datter! 555gram, hun er verdens sterkeste og har nå sin livs kamp!!! Hun er så vanvittig tøff og jeg bøyer meg i støvet, og vi må bare ta time for time, samt dag for dag, å være takknemlig for den tiden vi får være så heldige å være foreldre til dette fantastiske vidunderet<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg ble innlagt i dag,28 uker på vei og på ferie i utlandet. Håper baby holder seg i magen og at jeg får flytte hjem til norsk sykehus.

Hvordan går d monapriv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...