Gå til innhold

Septembermammaer på Lørenskog/ Lillestrøm området?


christin*september*

Anbefalte innlegg

Nå begynner terminen å nærme seg, så det regner med det blir mange trilleturer etterhvert. Hadde vært hyggelig om flere i nærheten ble med å trille tur,;) Noen som vet om det er noen BIM treff i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei jeg har lagt ut en liknende link tidlligere, men uten respons :-)

 

Bor i Rælingen og det er jo ikke langt unna Lillestrøm eller Lørenskog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig nån som svarte;) hehe.. syns det er rart om det ikke er flere i dette området som er interessert. Rælingen er jo like borti her;)

 

Når har du termin? første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være;) Er dere interessert i treff før evt. de små kommer eller etter?

 

Har selv termin den 12.september, så går bare å venter og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er i permisjon og har fri på dagtid. ikke så godt kjent i området, men kan godt treffes på dagtid hvis det er flere som har lyst til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Skedsmokorset og har termin 14 sept!=) Kjenner ingen andre gravide rundt her så hadde vært kos å blitt kjent med fler:))Litt ensomt å tusle rundt alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at vi er flere i samme situasjon;) Da er det bare å avtale tid og sted før møte. Førstkommende fredag 10.09.10 kl 11.30 på DUS på Strømmen storsenter? eller i neste uke, vist dette var for kort varsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok takke nei til å treffes nå med det første da terminen nærmer seg med stormskritt og jeg har sinnsyk vond bekkenløsning,vanskelig for å bevege meg rundt:(

Men hadde vært hyggelig å funnet på no etterhvert kanskje,når jenta mi har blitt født og man har kommet litt i orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med å møtes, har desverre ikke mulighet på fredag eller neste uke.

 

Det nærmer seg vel termin for de fleste av oss så kanskje det er enklere med et treff når alle har født? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt vente til alle har født. Er selv i god form, så prøver å få dagene til å gå fram til fødsel. Kun tre dager til termin, men må vel innstille meg på å gå over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å da er du heldig:)Har slitt med vondt bekken i flere mnd.jeg...Må vel innstille meg på å gå over jeg også,men håper virkelig det skjer no før den 14 altså,krysse fingra for oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!har fulgt litt lite med her inne i det siste... ikke fått med meg forslaget om å treffes idag. (og det var dumt, for jeg kunne jo). men jeg er med neste uke hvis det er noen som vil. kan ikke mandag eller tirsdag, men ellers tror jeg det går greit:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ente med overtid på meg.. så går bare å venter og venter. Hvis noen har lyst å møtes denne uken, så gjerne for meg. Kom med forslag til tid og sted;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei, det ble ikke noe treff. Dårlig med tilbakemeldinger på tid og sted, så da får man prøve igjen litt senere!

 

Gratulerer med 2 jenter da:-) Litt moro at de har hver sin bursdag!

 

Jeg går fortsatt og venter....13 dager over termin i dag, så det skjer vel noe i løpet av uken! Så jeg smører meg med den berømte tålmodigheten!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lille Trym kommet til verden. Han ble født 15.09, to dager over termin;) Han var 54 cm og 3740, og er selvfølgelig verdens nydeligste;)

 

En fantastisk følelse å bli mamma, så gled dere jenter;) og gratulere til dere som alllerde har fått;)

 

Nå er det trilleturer i høstværet før kulden slår inn. Ta kontakt om noen vil trille sammen med oss, eller evt. kafe treff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har født! Min lille prinsesse kom 12 sept,2 dager før termin:)

Vært litt slapp og lat så ikke vært så mye ute å flydd,så hadde vært greit å fått et tupp bak å kommet meg ut av huset,hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse med prinsessa;) Hiv deg med på gåtur. Deilig å komme seg og få litt frisk luft. Har en liten en som elsker å sove i vogna, og virker veldig fornøyd når vi triller tur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...