Gå til innhold

Noen som har vært på Amadores ?


giggsi

Anbefalte innlegg

Hvordan er det for barn der?

 

Er det shoppingmuligheter?

 

Er det fine strender der?

 

Kunne du tenke deg å reise tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin strand. Dårlig med shopping på amadores, hakket bedre i puerto rico...men ikke så bra der heller. Mye parfyme og kosmetikk da:) Skal du shoppe må du reise til vecindario eller las palmas...eller marked i Mogan.

Er litt bratt ved amadores, men tror nok det er kjempefint å ha med barn dit.

Er en turistmaskin, er du ute etter den ekte kanariske følelsen så blir det nedtur. Er du ute etter strand, sol og varme og en hyggelig atmosfære er det bare å reise dit med en gang:)

 

Ja, jeg ville har reist dit, har jobbet på amadores jeg og bodde i svingen ved siden av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å shoppe på turen altså. he he....

 

Vi skal bare slappe av og kose oss og bade.

 

Er det noe spesielt vi bør se eller oppleve mens vi er der?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det perfekt:)

Dere burde absolutt ta turen inn Til Puerto Mogan. Ta buss, koster et par euro og tar 10 min. Vakker liten fiskelandsby med fantastiske restauranter, fin liten strand er det der også.

Hvis dere leier bil burde dere kjøre opp på fjellet også til pueblo mogan.. HVis dere skal være lenge må dere ta en tur til Las Palmas også.

Puerto Rico komme dere helt sikkert til å reise til, masse spillemaskiner, fulle Normenn, engelskmenn og tyskere men sjarmerende på sitt eget vis:) Hadde ikke tat meg bryet med å reise til maspalomas eller playa ingles, samme som puert rico med mye storre...fine strender da. Få en taxi til å kjøre dere til Guantanamo resturant, ligger vel i taurito dalen rett ved amadores. Ser ut som et skur uten i fra men har fantastisk mat...mitt inside tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også veldig fornøyd etter vår ferie der. Synes kansje ikke det er så mye å oppleve, men et fint lite sted for avslapning. Tar 15-20 min å gå til porto rico på en fin gangsti langs stranda/sjøen. Vi gikk dit å spiste noen ganger. Liker stranda Amadores mye bedre enn porto rico stranda, så vil heller bo i Amadores enn Porto Rico.

 

Av opplevelser hadde jeg definitivt ta turen til Mogan, en kjempe søt liten by, med litt mini Venezia følelse.

 

Leie bil gjorde vi en dag. Bilen leveres ved hotellet, og du må kjøre han som leverer bilen tilbake til utleiestedet, men vi tok en rundtur over øya, til hovedstaden og motorveien hjem igjen! Kjempe fin tur, og du får oppleve litt mer enn bare sol, strand, men skikkelig god utsikt, koselige byer, og 3 forskjellige klimaer på svært kort tid. Det er skikkelig frodig i fjellene, og ikke så varmt (i tilfelle det skulle bli for varmt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak jenter. Tipsene er notert.

 

Vi har fått tur av besteforeldrene til jenta mi,så vi skal reise med dem og de andre barna og barnebarna deres.

 

Greit med slike eks svigerforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig:)

Ps

Hvis dere skulle bli tilbudt et skrapelodd på gata så si pent nei takk og gå videre:)

(du "vinner" en uke på hotel men må først på en liten (4-5 timer) presentasjon først. Der vil de prøve å selge dere timeshare eller verre, medlemsskap i en ferieklubb som muligens ikke eksisterer en gang).

 

 

Kos dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...